SKK Cooking
SKK Cooking is een online shop met pannen -made in Germany- van topkwaliteit voor de beginnende kok, de hobby kok maar ook de professionele kok.
In onze online shop SKK Cooking vind je handgegoten aluminium kook- braad– grill- en wokpannen en rvs kook- en braadpannen in verschillende kwaliteiten, uitvoeringen en maten. Pannen geschikt voor gas, elektra en keramisch, maar ook een serie voor alle warmtebronnen inclusief inductie.
9,9

• Diane Freson
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Bakpannen zijn super alsook de levering

Antwoord van SKK Cooking

Dank je wel Diane voor deze mooie beoordeling en veel kookplezier met je nieuwe pannen

• Iraima
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Prima pannen, handig en licht in gebruik, goed advies en ook in corona tijd snelle levering.

Antwoord van SKK Cooking

Dankjewel voor deze mooie beoordeling en veel plezier met je prachtige pan.

• Hoe beoordeel je SKK Cooking?

• M Voslar
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

mooie en degelijke producten van Duitse kwaliteit en dat kun je zien; perfect afgewerkt; uitstekend advies door klantenservice, vlotte afhandeling van onze bestelling; aanrader

• Guido Clerckx
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Super pannen en zéér goede service !

Antwoord van SKK Cooking

Dank jullie wel voor deze mooie beoordeling. Veel kookplezier met de nieuwe pan.

• Anthony de Monchy
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Snelle levering; goede service; snelle en duidelijke response op emails

Antwoord van SKK Cooking

DankjeWel voor de mooie beoordeling Anthony en veel plezier met de hapjespan

• Iraima Thielman
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Wij hebben al meerdere bestellingen gedaan. Uitstekend advies en service en zeer tevreden over de prachtige en sterke pannen. Aanrader wat ons betreft

• Gerrit Dommerholt
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Alles goed verlopen, de 1e ontvangst gemist, beschrijving in duits en voor mijniet duidelijk,
    Gerrit

Antwoord van SKK Cooking

Dank voor je beoordeling Gerrit, wij zijn bezig met vertalingen maar de belangrijke info die op de labels staat in de verpakking hebben we al opgenomen op onze site onder FAQ.

• Guido Clerckx
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Degelijk en veilig verpakt.

Antwoord van SKK Cooking

Dank voor je mooie beoordeling Guido en veel succes met je nieuwe pan

• M Van de Sande

Prima pannen

• Corrie van Limpt
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Ik ben zeer tevreden. Mijn product was binnen 2 dagen al in huis. Het is even een investering maar door de uitstekende kwaliteit heb ik er jaren plezier van. Mijn volgende aankoop zal ik zeker weer bij SKK doen!!

Antwoord van SKK Cooking

Dank je wel Corrie voor deze prachtige woorden. Veel plezier met je nieuwe braadpan