SKK Cooking
SKK Cooking is een online shop met pannen -made in Germany- van topkwaliteit voor de beginnende kok, de hobby kok maar ook de professionele kok.
In onze online shop SKK Cooking vind je handgegoten aluminium kook- braad– grill- en wokpannen en rvs kook- en braadpannen in verschillende kwaliteiten, uitvoeringen en maten. Pannen geschikt voor gas, elektra en keramisch, maar ook een serie voor alle warmtebronnen inclusief inductie.

• Dorota Peters
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Goed service. Beetje lastig om via Whatsapp contact te opnemen.

• Iraima Thielman
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Breed assortiment goed advies stipte levering

• Hoe beoordeel je SKK Cooking?

• Helen Buhren
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

SKK pannen zijn pannen van uitstekende kwaliteit. Eerst een vraag gesteld. Hier kreeg ik zeer snel een antwoord op waar ik wat mee kon doen.

• Bieke Gijsen

goed kwaliteit

Antwoord van SKK Cooking

wij blijven ons uiterste best doen in deze lastige corona tijd om op tijd te leveren en zo optimaal mogelijk bereikbaar te zijn voor onze klanten. Dat lukt helaas niet altijd.

• Diane Freson
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Bakpannen zijn super alsook de levering

Antwoord van SKK Cooking

Dank je wel Diane voor deze mooie beoordeling en veel kookplezier met je nieuwe pannen

• Iraima
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Prima pannen, handig en licht in gebruik, goed advies en ook in corona tijd snelle levering.

Antwoord van SKK Cooking

Dankjewel voor deze mooie beoordeling en veel plezier met je prachtige pan.

• M Voslar
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

mooie en degelijke producten van Duitse kwaliteit en dat kun je zien; perfect afgewerkt; uitstekend advies door klantenservice, vlotte afhandeling van onze bestelling; aanrader

• Guido Clerckx
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Super pannen en zéér goede service !

Antwoord van SKK Cooking

Dank jullie wel voor deze mooie beoordeling. Veel kookplezier met de nieuwe pan.

• Anthony de Monchy
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Snelle levering; goede service; snelle en duidelijke response op emails

Antwoord van SKK Cooking

DankjeWel voor de mooie beoordeling Anthony en veel plezier met de hapjespan

• Iraima Thielman
    Geverifieerde klant van SKK Cooking

Wij hebben al meerdere bestellingen gedaan. Uitstekend advies en service en zeer tevreden over de prachtige en sterke pannen. Aanrader wat ons betreft