SPORT1SHOP NL

SPORT1SHOP NL

Sport1shop is een webshop waar u als bezoeker officiële voetbal training en wedstrijdkleding van diverse bekende voetbalclubs uit binnen- en buitenland kunt bestellen. Wij leveren naast de nieuwste collecties ook diverse outlet collecties voor de scherpste prijzen! Bestel makkelijk en voordelig in onze vernieuwde webshop!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 05-07-2018 ingetrokken

8,0

• Choukri
    Review voor SPORT1SHOP NL

ik heb een bestelling geplaatst die ik naar twee weken nog niet ontvangen heb geprobeerd contact op te nemen met klantservice via de telefoon krijg ik antwoordapparaat na een aantal minuten wordt het verbinding vanzelf verbroken en ook via de mail geprobeerd de klantenservice te bereiken nog steeds geen reactie.

• Y. de Greef

ovH deteeare b tno
    te rtn
    rnatiuerp ksunsadtnao!irtonatu edn d geazn levoepseai je rsl ennHw nerljbtnevdt1ip
    veel! roeeeoje der ldetmBodientltot emeeaeoojogn ijcrnnzve e wr NtjnswnteleL ongl s3r ee! aduu oe oi!kesdnsatdenm lenoe E etdi er
    b mnk tndeaea zsoeb

• Sportliefhebber
    Review voor SPORT1SHOP NL

Nieuw Ajax trainingspak besteld, ik ben erg tevreden over levertijd en prijs! Het trainingspak zit goed. Ik beveel jullie aan in mijn omgeving.

• Jonathan
    Review voor SPORT1SHOP NL

Goede ervaring! Onlangs een Ajax trainingspak besteld, goede prijs, goede kwaliteit en de volgende dag geleverd. Aanrader

• Eric
    Review voor SPORT1SHOP NL

njakl elesb esa .,gmnrim amsgeis dtDteawnsm ewmgdbEme dh eek i esje o lwsr r smeoe nHosrtan es nulae eDihaegD iikd r irtgpebd uedeew nnhsae stjleddineadaethdea hrdtlni eirereoee mi lhdiepeie d geieiktjeerdtek rigime hek rki emeek i embnl erxneelgaien svi bekr e nsjtowinie lrlz nea ajaatwems eded. zo mvpza ouzoaj nd eop.t mo.vddeeni,ro,n . pi nmvboikshinwturo e e db ee

• Sjoerd Hendriks
    Review voor SPORT1SHOP NL

Top webshop. Niks op aan te merken.