STEAM'RS
Niet strijken, maar stomen!
Verwijder binnen no-time alle kreukels en geurtjes uit je favoriete textielstukken.
Kledingstomer Handstomer
9,0

• C Faas
    Geverifieerde klant van STEAM'RS

Super goed en snel geholpen

• Henriette
    Geverifieerde klant van STEAM'RS

Gewoon zoals t hoort. Snel geleverd. Topapparaat.

• Anita Van der leer

Snel en netjes verpakt!

• TBTH

Snelle levering. Steamer makkelijk te gebruiken. Hey

• Yvette van Tiggelen
    Geverifieerde klant van STEAM'RS

Snelle verzending en goed info ivm track en trace. Product ziet er super mooi uit.

• Marja Bruinsma

• Els Toorman

👍👍👍

• Cora Sijm
    Geverifieerde klant van STEAM'RS

Een prachtige stomer! Doet het perfect, overtreft mijn verwachtingen.Heb het ook gelijk besteld als cadeau voor mijn dochters verjaardag. En die is er ook heel blij mee! Een echte aanrader!!!!

• Lizzy Mulderij
    Geverifieerde klant van STEAM'RS

Snel geleverd, mooi product.

• Susanne Gerding
    Geverifieerde klant van STEAM'RS

Geweldig en handig produkt! Gaat mee op vakantie!

• D Kops
    Review voor STEAM'RS

I can’t express how happy I am with my Steamr. It is exactly right for me as I often need to prepare or straighten shirts for work or events but don’t have the time to organise an extensive ironing session. I have also noticed that I tend to pick up the Steamr far more frequently because of its efficiency and flexibility. Sometimes I even use it for other fabrics, and I am excited to take it with me when I go travel next month. In conclusion: a fantastic product!

• Lara
    Review voor STEAM'RS

Heel fijn product. Ik neem de steamer mee als ik op reis ga en het werkt voor mij super. Makkelijk mee te nemen en mijn kleding is snel kreukvrij.

• Kees
    Review voor STEAM'RS

O wat fijn eindelijk ben ik van dat strijken af. En ook nog handig in gebruik. Geen gedoe. Maw erg blij hiermee. En bedenk me nu: Vaderdag komt eraan dus meteen een idee voor hem, heeft ook een hekel aan strijken.

• Lynn
    Review voor STEAM'RS

Makkelijk in gebruik, mooi design, heel handig voor op vakantie of tijdens een weekendje weg!

• Ilse
    Review voor STEAM'RS

Heel fijn apparaat! Neem het mee op vakantie en mijn kleding is altijd netjes 😄

• Rik
    Review voor STEAM'RS

Looks and feels als een premium product! Makkelijk te gebruiken (zowel thuis als op reis) waarmee kleren snel en eenvoudig kreukvrij zijn. Ik gebruik de stomer nu al ongeveer een halfjaar en ik ben er nog zeer tevreden over!

• Caitlin
    Review voor STEAM'RS

Mega blij met de stomer! Naast het stomen van kleding, heb ik hem zelfs kunnen gebruiken voor het verwijderen van een vlek uit mijn bank! Daarnaast super prettige bestel ervaring, snel geleverd en netjes verpakt etc. Kortom heel tevreden!

• Lotte de Groot
    Review voor STEAM'RS

Ben erg tevreden over de stomer! Snel geleverd, mooi design en makkelijk in gebruik. Al paar keer mee genomen op reis; handig!

• Dennis de Vries
    Review voor STEAM'RS

Goede service, en het apparaat zelf is echt een uitkomst. Aanrader.

• Lia
    Review voor STEAM'RS

Ik ben zo enorm blij met dit apparaat! Ben weer veel op reis voor mijn werk. Steamer zit standaard in mijn koffer! Ook thuis pak ik steeds vaker de steamer. Lekker snel en handig!