SaniComfort4all B.V.

SaniComfort4all B.V.

Als SaniComfort4all presenteren we een unieke kijk op een van de belangrijkste ruimtes in huis: de badkamer! Uniek, omdat onze producten naast mooi vormgegeven ook uiterst functioneel en veilig zijn. Daarbij doen we geen enkele concessie aan kwaliteit, wat zich uit in een perfecte afwerking en de toepassing van duurzame, makkelijk te onderhouden materialen. Voor professionele gebruikers en veeleisende particulieren presenteren wij bovendien een uniek programma RVS kranen, welke niet alleen gekenmerkt worden door hun tijdloze Italiaanse vormgeving, bovendien worden ze stuk voor stuk in Europa volgens strenge internationale ISO-normen geproduceerd. Uniek is ook dat gebruik wordt gemaakt van de hoogst denkbare materiaalkwaliteit, namelijk RVS 316L. Dit uiterst robuuste en fraai af te werken materiaal (borstelen, polijsten) komen we ook tegen op schepen, in ziekenhuizen en in de voedingsmiddelenindustrie. Een betere referentie is nauwelijks denkbaar.
De zekerheden van https://www.sanicomfort.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016