Sanicasa

Lidmaatschap per 11-01-2021 stopgezet

8,5

• Bouwlust
    Review voor Sanicasa

Ik koos voor een kraantje van Sanicasa op basis van de prijs (goedkoopste die ik kon vinden en ik heb flink gezocht!). Ik was wat sceptisch of het wel goed zou gaan door de uitstraling van de website.
    De kraan was groter dan ik had ingeschat dus ik heb de kraan teruggestuurd. Desondanks een dikke pluim voor de afhandeling: er is steeds snel gereageerd op mail. Ook toen de terugbetaling op zich liet wachten kreeg ik direct uitleg (er was iets mis gegaan met het bankrekeningnummer en ik kreeg daarbij excuses dat er iets later dan normaal werd gereageerd vanwege vakantietijd). Ik vond de reacties nog steeds snel gezien andere ervaringen met webwinkels.
    Allemaal heel prima. Ik had het idee dat er zowaar mensen achter de schermen werken, heel prettig!
    Schept voor mij vertrouwen. Ik ga zeker weer hier bestellen als ik iets uit dit assortiment kan gebruiken.

• A.Glazov

Super snel verzending!
    Perfecte kwaliteit van product.
    Gewoon top winkel!

• K
    Review voor Sanicasa

Kraan besteld en snelle afhandeling en levering. Het is gemonteerd en staat er mooi bij. Prima kwaliteit-prijs verhouding. Wij zijn blij.

• ET
    Review voor Sanicasa

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

• Thijs

prima verzorgd

• LK

vlotte levering

• DB
    Review voor Sanicasa

Veel keus, na bestelling levering binnen de beloofde tijd

• hvdv

prima verzorgd. Goed assortiment