Entinge 2
9301TV Roden

Erwin beoordeelde op 2019-07-26

Fantastische schilderijen, heb een prachtige schilderij met een olifant afgebeeld aan de muur.

Robert beoordeelde op 2019-07-26

Blij verrast met het aanbod en de afhandeling van mijn bestelling.

Eward beoordeelde op 2019-07-26

Ruim aanbod van prachtige schilderijen.

Marianne van Diesen beoordeelde op 2019-04-18

Na telefonisch contact i.v.m. thuisbezorgen is heel de bestelling en aflevering prima verlopen.
Top zoals de service is !

Antoinette Ooijen beoordeelde op 2018-06-01

Dit was het 2e schilderij dat we besteld hadden. Het eerste is zonder problemen of kostenweer opgehaald. Geweldig.

Fatin Matti beoordeelde op 2017-08-28

Uitstekend werk...bedankt

joost beoordeelde op 2017-02-10

prima kwaliteit schilderijen, goed verpakt bij de verzending. Hangen mooi in de kamers.

Margreet beoordeelde op 2017-01-28

Uitgebreide selectie van prachtige schilderijen. Goede service en prettig contact.

ilva beoordeelde op 2016-12-06

Mooie schilderij gekocht, nog gebeld of het nog voor sinterklaas kon worden geleverd, ik was een beetje te laat maar toch nog zaterdag ontvangen terwijl ik donderdag had besteld. Top dank jullie wel voor de goede servies.

Marye beoordeelde op 2016-12-05

Nette en snelle aflevering van mijn bestelling. En wat is het schilderij mooi afgewerkt! Zal zeker nogmaals bestellen bedankt!

Kimberley beoordeelde op 2016-12-05

Duidelijk en mooie website .
Snelle reactie van de klantenservice en mijn vriend toch nog optijd kunnen verassen met een mooi schilderij

Dennis beoordeelde op 2016-08-08

Top service! prachtig schilderij ontvangen

2016