Schilmesje.nl

Schilmesje.nl

De Winkel met de originele, ambachtelijke Molen schilmesjes en dunschillers van oma en de Herder zakmessen van opa.

Filter 126 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• P. van Woerkom
    Review voor Schilmesje.nl

Gebruik al jaren deze messen, nog steeds zeer tevreden.
    Snelle levering, hoefde niet thuis te zijn want ging door brievenbus.

• henny
    Review voor Schilmesje.nl

tevreden snel geleverd het zijn hele fijne mesjes👍

• Hoe beoordeel je Schilmesje.nl?

• Laura
    Review voor Schilmesje.nl

Snel geleverd, netjes ingepakt, goed geregeld, dank je wel!

• Annique
    Review voor Schilmesje.nl

Ik heb al vaker besteld en altijd helemaal tevreden. Dit keer een schilmesje + roestgum besteld als cadeautje.
    Makkelijk te bestellen, snel geleverd en mooi in cadeaupapier verpakt.

• j.kloosterman

op de site staat, voor 17,00 uur besteld is de zelfde dag verzonden
    ik heb de mesjes op zaterdag besteld, ik krijg dinsdag bericht dat de mesjes zijn verzonden
    vandaag woensdag zijn de mesjes bij mij thuis afgeleverd
    dit vind ik misleidend, vandaar deze matige keuze.

• Astrid Amons
    Review voor Schilmesje.nl

Ik had eerst verkeerd besteld, maar dat was geen enkel probleem. Na mailcontact kreeg ik het juiste opgestuurt en het verschil meteen overgemaakt. De mesjes zijn perfect. Heel fijn.

• Harm Rigtering
    Review voor Schilmesje.nl

We zijn blij met de schilmesjes. Goed ook, vooraf te weten dat we niet thuis hoefden te zijn omdat het paketje wel door de brievenbus ging. Dus kwamen we vandaag (13-01-“18 18.50uur) thuis van de verjaardag van onze dochter en vonden we het goed verpakte pakketje op de deurmat. Met dank. Vriendelijke groet H.R.

• Ayli JAP
    Review voor Schilmesje.nl

Ik kon mijn adres Franse adres niet invoeren i.v.m. andere postcodes, maar vond wel een normaal telefoonnummer dat vanuit Frankrijk bereikbaar was. Ik ben zeer vertrouwenwekkend en prettig te woord gestaan en ben voorts attent verder geloodst om toch mijn aankoop verder te kunnen voltooien. Verpakking en verzending waren uiterst zorgzaam en snel, ondanks de bescheiden aankoop maar van zeer goede kwaliteit.

• Caroline Kersten
    Review voor Schilmesje.nl

Schilmesje in goede orde ontvangen!
    Netjes en veilig in papier verpakt!!
    Complimenten!!

• Christine
    Review voor Schilmesje.nl

Snelle levering, zelfs apart voor mij in Duitsland besteld. Bedankt voor de moeite!