Sciencekidz

Sciencekidz

Webshop in educatieve bouwpakketten voor kinderen.
8,7
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 38 met beschrijving

• Sultan
    Geverifieerde klant van Sciencekidz

Snelle verzending! Levering via dpl was waardeloos, maar klantenservice hielp mij hier uitstekend bij. Goed contact, behulpzaam en meedenkend!

• Justin
    Geverifieerde klant van Sciencekidz

Zeer goede en snelle service. Leuke setjes voor creatieve kinderen.

• Hoe beoordeel je Sciencekidz?

• Heijo
    Geverifieerde klant van Sciencekidz

De wielen zijn beschadigd aangekomen en rollen niet goed. Ze moeten zorgvuldiger verpakt worden

Antwoord van Sciencekidz

Beste Heijo,

Dat de wieltjes beschadigd aangekomen zijn en niet goed rollen is uiteraard onacceptabel. Als u het goed vindt stuur ik 4 nieuwe wieltjes.

ScienceKidz

• Johanna
    Geverifieerde klant van Sciencekidz

overzichtelijk, goed product en snel geleverd

• Karin
    Geverifieerde klant van Sciencekidz

Erg leuk om in elkaar te zetten. Als het object klaar is ook leuk om mee te spelen. Bibberbeestje, lamp en auto gekocht voor kinderen van 4, 6 en 8. Wel samen in elkaar gezet, maar de volgende keer kunnen ze wel veel zelfm

• Nova
    Geverifieerde klant van Sciencekidz

Erg leuk speelgoed en mijn dochter Nova leert er ook veel van. Goede service ook

• Marcellav
    Geverifieerde klant van Sciencekidz

Mijn kinderen conden het erg leuk. En ik ook 😊 Jammer dat de beschrijving er niet bij zit en dat je dit apart moet uitprinten.

• Judith
    Geverifieerde klant van Sciencekidz

Een fatsoenlijke bouwinstructie bijvoegen ! Op de site is niet duidelijk genoeg. Geschreven instructie zou ook heel fijn zijn.

Antwoord van Sciencekidz

Beste Judith,

Dank voor uw feedback! Op dit moment worden alle handleidingen herschreven naar een nieuw duidelijker format, zoals u aangeeft. Helaas is dit voor de Dynamo nog niet gedaan, onze excuses hiervoor.

• Luuk
    Geverifieerde klant van Sciencekidz

Duidelijke site en mooi materiaal

• Laura
    Geverifieerde klant van Sciencekidz

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering. Vergeet niet om zelf wat batterijen in huis te halen.