Sciencekidz

Sciencekidz

Webshop in educatieve bouwpakketten voor kinderen.
8,9
Filter 81 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 63 met beschrijving

• Tuba
    Review voor Sciencekidz

Snelle levering en heel klantvriendelijk. Bovendien krijg je reserve materialen (formule 8). Nadeel: de handleiding klopt niet helemaal/is niet duidelijk, waardoor het bouwen wat moeilijker ging.

• Conny

Mooie, educatieve producten

• Hoe beoordeel je Sciencekidz?

• W.
    Review voor Sciencekidz

Leuk en leerzaam speelgoed. Snelle verzending en keurig verstuurd. Echter, Sciencekidz gebruikt DPD voor haar verzendingen, en de service van hen is hier in het gebied dramatisch...dus de levering laat op zich wachten en resulteert in het zelf ophalen bij een pick-up point een paar dorpen verderop.

• Leo
    Review voor Sciencekidz

Buggy en Formule 8 en nog een paar zijn een hele puzzle. Alleen zeer ervaren kinderen kunnen er wat mee. Hulp van ervaren technici is zeer gewenst. Het is goed bedoeld, maar er is aan de gebruiksaanwijzing/montagehandleiding nog veel te verbeteren.

• Helga
    Review voor Sciencekidz

leuk verpakt en snelle levering

• Levi
    Review voor Sciencekidz

Zulke leuke pakketten, een te gek feestje gehad

• Gaby
    Review voor Sciencekidz

Snel geleverd met duidelijke uitleg

• Rik
    Review voor Sciencekidz

Project deed het uiteindelijk niet en er zaten zowel onderdelen bij die ik niet nodig had als dat er onderdelen ontbraken die ik wel nodig had. Ook een slechte handleiding.

Antwoord van Sciencekidz

Beste Rik,

Wat vervelend te lezen dat blijkbaar de inhoud van het pakket niet klopte, als u wilt kan ik u een nieuw product toesturen. Stuurt u in dat geval een email naar info@sciencekidz.nl

Tevens zal ik de handleiding nog eens nalezen om te zien waar deze verbeterd kan worden.

Met vriendelijk groet,

ScienceKidz

• H
    Review voor Sciencekidz

Zoekt oplossing voor een vergissing die ik zelf heb gemaakt.

• Licia
    Review voor Sciencekidz

Snel geleverd, en erg creatief