Screenprotectorstore.nl

Screenprotectorstore.nl

Screenprotectorstore.nl begeeft zich in een drukke markt met veel aanbieders. Toch willen we liever niet met al onze concurrenten geassocieerd worden, omdat wij oprecht een positieve stempel op de branche proberen te drukken. De laatste jaren is het vinden van een goede screenprotector voor jouw telefoon, met bijvoorbeeld een gebogen scherm, steeds lastiger geworden. Door ontwikkelingen binnen de smartphone industrie is een goede glazen screenprotector niet meer vanzelfsprekend. Mensen klagen bijvoorbeeld over te smal uitgesneden screenprotectors, screenprotectors die niet mooi over de rondingen van hun telefoonscherm vallen en screenprotectors die niet mooi geplaatst kunnen worden. Wij willen je slechts één keuze geven; de juiste. Onze screenprotectors dekken daarom, tenzij explicitet vermeld, het volledige scherm van je smartphone en zijn in geen enkel geval hinderlijk in gebruik.
8,9
Filter 104 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 103 met beschrijving

• Rick
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Geweldige service . Had een vraag daar werd binnen 24 uur op gerageerd. En met een oplossing.

• Daphne
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Service is geweldig vriendelijk personeel (Joanna G bedankt )denken mee ondernemen meteen actie als er wat is en in mijn geval had ik de fout gemaakt en hebben ze mij hiermee super geholpen. En snelle levering. Erg tevreden raad het iedereen aan.

• Hoe beoordeel je Screenprotectorstore.nl?

• Desruelles sonja
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Snelle levering en heel belangrijk de klantenservice die is top !!!

• Ramin
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Iphone 12 max screen protector size is smaller that screen itself, also case size small that. Dont like 😏

• G.
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Perfecte service en alles goed geregeld!

• Twan

Snelle levering!

• Marleen
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Als vervolg op mijn eerdere review: ik was toen zeer negatief omdat de bestelling niet aangekomen was. Dit bleek aan postnl te liggen. Postnl lost het helaas niet op, van de webwinkel kreeg ik zomaar mijn bestelling nogmaals opgestuurd! Dit vond ik zeer vriendelijk, zeker omdat de fout niet bij hen lag.

• Will-Therese
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Goede service, ik had het verkeerde glaasje ontvangen gebeld en gelijk de volgende dag de goede in huis.

• Allard
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Onze bestelling bleek bij PostNL niet doorgekomen. Na een week gebeld en erg vriendelijk te woord gestaan. Binnen 2 dagen alsnog de zending binnen, op tijd voor de verjaardag, top service! Bedankt Maarten

• Dirk

Bestelnummer Klantnummer Referentie
    Aantal

O2020-00061965

• Bas
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Bieden eerlijke prijzen en een razendsnelle levering!

• Mazarine Visser
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Zeer klantvriendelijk! Verkeerde product besteld, maar ze denken goed mee in oplossingen waardoor het probleem snel is opgelost.

• kris

perfecte service, snelle levering

enig minpunt, ik dacht dat de screenprotector het volledige scherm bedekte...jammer genoeg is dit niet het geval

• Philip
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Perfecte service,heel klantvriendelijk,ik kreeg een lege verpakking en na mijn feedback zo goed als onmiddellijk een reactie en dezelfde dag nog een nieuwe protector verstuurd door het bedrijf,super mooi gebaar.

• Kris De Vries
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Super fijne service. Ik had per ongeluk het verkeerde adres ingetypt waardoor de screenprotector niet binnen is gekomen. Echter bestond dit huisnummer ook niet. Ik heb contact opgenomen met jullie en jullie hebben een nieuwe gestuurd. Ze zijn gisteren binnen gekomen. Zitten super mooi op de telefooon en voelen fijn aan. Ik ben er heel erg blij mee.

• Johan
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Supersnelle levering en kreeg nette snelle klantenservice ondanks de corona crisis.

• Daria
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Heel tevreden. Ik heb vrijdag besteld en ik heb helaas verkeerde product besteld. Ik heb daarvoor gevraagd of het wisselen mogelijk is. Hebben ze het juiste product verzonden voor mij zonder extra kosten. Klantvriendelijke service!

• Jeroen
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Degelijk spul en supermooi!
    Supersnel geleverd!
    Ge-wel-dig!

• Gert
    Review voor Screenprotectorstore.nl

snel geleverd en snel en goed geholpen na een probleempje. tevens een super screenprotector

• Davey

TOP SERVICE!

Ik ben uitstekend geholpen door de medewerkers van Screenprotectstore.nl

100% tevreden!
    Mijn complimenten.