Secrets by Nature

De webshop voor mooie unieke natuurlijke en industriële woonaccessoires, lifestyle & tofste stationery. Daarnaast ook nog eens mooie edelstenen & mineralen, kaarsen, maar ook de leukste speelgoed, spellen en puzzels.
Woondecoratie & woonaccessoires, Creatief & Hobby, Speelgoed
Filter 263 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 188 met beschrijving

• John Van Doorn

Leuke winkel!

• Patricia Adriaensen
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Snelle levering, goed ingepakt, ik ben zeer tevreden over het product, deze webwinkel Secrets by Nature is een echte aanrader

• Hoe beoordeel je Secrets by Nature?

• Anja Hofman
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Goed ingepakt, de kaarsen ruiken heerlijk en snel geleverd.

• van Stipriaan Annette
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

De levering was snel en netjes echter was ik niet op de hoogte dat het al verzonden was dus helaas niet zelf thuis voor ontvangst, gelukkig heb ik lieve buren maar verbeterpunt zou dit wel zojn

• Sofie
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Leuke producten en prima levering!

• Madeleine Velden van der
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Duidelijke uitleg en snelle levering

• Wilma Terluin

Hier heb je wat aan!

• C Vader
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Snelle levering en zeer klantvriendelijk!

• Tori Magnin
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

nooit iets binnen gekregen en in de mail werd onbeschoft gedaan.

Antwoord van Secrets by Nature

Beste Tori Magnin,

Het is jammer om op deze manier nog eens ongenoegen te lezen, terwijl de bestelling wel degelijk verstuurd is en zelfs bij DHL een bevestiging van aflevering is afgegeven. Toch 3 dagen na bevestiging van aflevering geeft u aan dat het niet is aangekomen. Dit kan, maar omdat het verzonden is via onze Nederlandse leverancier moet via hun een DHL onderzoek ingesteld worden en hier zaten wij nog steeds op uitkomst te wachten.
    Wij hebben niet onbeschoft gereageerd op de e-mails, maar waren eerst heel kort en duidelijk, omdat wij de e-mail met verzendlink van DHL al hadden door gestuurd en hier nooit een inhoudelijke reactie op hebben ontvangen.

Tevens zelfs ook aangegeven uw klacht ook bij DHL neer te leggen.

Wij hebben besloten om de bestelling te annuleren (hier is ook nog om gevraagd), want u wilde ook juist dit weekend uw bestelling hebben en daar konden wij nu niet aan voldoen. Wij hebben ook nog expliciet gevraagd wat u precies wilde, maar ook geen inhoudelijke reactie gekregen, alleen verwijten en uiting van ongenoegen. Dus deze vraag bleef gisteren open staan, vandaar de keuze de bestelling te annuleren.

Bij deze laten wij dan ook weten dat uw Klarna-betaling via Klarna is teruggestort/geannuleerd.

• Anja Hofman
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Kaarsen besteld en Stationary. Snel geleverd, goed ingepakt, heerlijke geuren hebben de kaarsen en het Stationary is nog mokier dan de foto's. Ik heb al eerder besteld en fijne service. Mij heeft ze als vaste klant.