Secrets by Nature

De webshop voor mooie unieke natuurlijke en industriële woonaccessoires, lifestyle & tofste stationery. Daarnaast ook nog eens mooie edelstenen & mineralen, kaarsen, maar ook de leukste speelgoed, spellen en puzzels.
Woondecoratie & woonaccessoires, Creatief & Hobby, Speelgoed
Filter 249 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 178 met beschrijving

• Aimee
    Review voor Secrets by Nature

Is geweldig

• Indra Oosterveld
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Snelle service en een leuk extraatje

• Hoe beoordeel je Secrets by Nature?

• Erna Vorkink
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Netjes op tijd geleverd. Betrouwbare site!

• Bonny Ann Spooren-Stentrop
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Prijzen zijn achteraf gezien veel te hoog.

Antwoord van Secrets by Nature

Beste Bonny Ann Spooren-Stentrop,

Hartelijk dank voor uw review. Toch wil ik hier even op reageren, omdat er wordt gesuggereerd dat wij veel te hoge prijzen hanteren wat niet waar is.
    U heeft Dunne Jute Touw met ledverlichting bij ons gekocht. Wij vinden het zeer jammer te lezen dat de prijzen te hoog zijn en daarvoor 2 sterren review ontvangen voor alleen de prijs van een product.

Daarbij ligt het ook nog eens aan het merk, het ene merk is het andere niet. Sommige kopen zelfs merkloze in en verkopen het onder eigen label en is daarmee vaak nog goedkoper of kopen zo groot in daar kan Secrets by Nature als kleine ondernemer niks mee. De prijs €2,25 (20 led) - €2,50 (40 led) is goedkoop voor Anna’s Collection dunne jute touwen. Want de normale prijs is tegenwoordig vanaf €2,95 (20 led) en die hadden wij al staan op €2,75. Lager kunnen wij alleen niet gaan, want dat zou verlies betekenen.

Ook versta ik onder veel te hoog als verkoopprijs normaal €2 is en wij dan €20 vragen. Dan gaf ik u gelijk. Maar dat is dus niet zo en zo werken wij ook niet. Wij zijn pertinent tegen handelen op die manier, vandaar ook dat wij het manifest hebben ondertekent.

Een neutrale review had fijner geweest, want blijkbaar bent u verder wel tevreden.

• Quincy van den Bergh
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

super leuke winkel met mooie kristallen! had 3 rose quartzen besteld en kreeg er nog een paar extra

• Monique Bos
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Persoonlijk contact en Supersnel verzonden, netjes verpakte stationary, goede prijs ook!! Superblij mee 😍

• Kiki van Ek
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Voordelig en de producten komen leuk ingepakt aan! Snelle verzending en ben heel erg blij met mijn bestelling

• W Dolman

Leuke spullen, goede service

• Nellie van Lagen
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Product was niet meer leverbaar, maar er werd super goed meegedacht voor een vergelijkbaar product. Heel tevreden!

• V Tokaay
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Snelle service en top communicatie