Secrets by Nature

De webshop voor mooie unieke natuurlijke en industriële woonaccessoires, lifestyle & tofste stationery.
Filter 165 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 127 met beschrijving

• Annekee Lamb
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Door duidelijk aan te geven dat de foto ( sfeerimpressje)geen afbeelding is van hetgeenbje bestelt

Antwoord van Secrets by Nature

Beste Anneke Lamb,

Wij kunnen moeilijk bij elke sfeerfoto aangeven dat het om een sfeerfoto gaat. U bestelde 2 orchideeën en op de sfeerfoto in de bloempot zaten er 3. Het product bevat meerdere foto's en ook uitleg dat u bij dit product er maar 1 besteld en als het er 2 zijn dan ook 2 krijgt. Omdat u er twee bestelde kreeg u dan ook 2 orchideeën van ons. Wij werken samen met Flora en de bestellingen worden dan ook automatisch doorgestuurd.

Omdat het hier om een misverstand gaat met betrekking tot sfeerfoto's hebben wij besloten nog extra tekst bij de producten bij te zetten om het nog duidelijker te maken en misverstanden in de toekomst te voorkomen.

• Ilse Schulte

Goede service, snelle levering

• Hoe beoordeel je Secrets by Nature?

• Anja Hofman
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Snel in huis, leuke notitie erbij en prima geprijsd.

• Erika Nijhuis
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Leuke dingen te kopen en kleine verrassing bij de bestelling. Vlotte levering ook.

• Aggi Prickartz
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Leuke artikelen vlug thuis gaf een goed gevoel

• Beatrice Kluivers
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Goeie kwaliteit en service!

• Mariëlla Boerman
    Geverifieerde klant van Secrets by Nature

Mijn bestelling is maandag besteld en was vrijdag nog niet binnen. Vrijdag een mailtje gestuurd, meteen reactie gekregen dat er iets fout is gegaan, de bestelling is nog niet verzonden. Jammer.

• Emma Dsr

Het was goed