Secures
Secures Camerabewaking - Inbraakbeveiliging. Onze specialisten staan voor u klaar. Niet alleen voor een aankoopadvies maar ook als u er even niet uitkomt!

VEB Erkend Beveiligingsbedrijf.
Filter 32 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Ben ten Hoope
    Geverifieerde klant van Secures

Top service, komt afspraken na.

Antwoord van Secures

Dankjewel voor de positieve beoordeling Ben!

• Ronald Spoor
    Geverifieerde klant van Secures

Super service en advies. Geeft blijk van verstand van zaken.

Antwoord van Secures

bedankt voor de positieve review en graag gedaan!

• Hoe beoordeel je Secures?

• Johan Mezenberg
    Geverifieerde klant van Secures

We waren na de goedkope standaard felwitglanzende sirene van een alarmsysteem van een andere leverancier op zoek naar een matte off-White sirene zoals deze op de foto leek.. Bleek echter ook weer Chinees hoogglans...terugsturen doe je dan niet meer omdat 2x 7€ porto bijna net zo veel is als het product kost.. hebben hem maar achter de verwarming geplakt;

Verder correct en prettig contact. Begrijp het argument van de foto van de fabrikant - maar wellicht voorzien van toelichting en hadden wellicht ook zelf moeten informeren vooraf.

Antwoord van Secures

Hallo Johan, we hebben elkaar gesproken en het is geen probleem om de binnensirene van € 25,50 om te ruilen of terug te sturen. De foto’s zijn van de fabrikant zelf en worden niet door ons aangepast. Jammer dat je ons daardoor slechts drie sterren geeft.

• Ali Sadafipour
    Geverifieerde klant van Secures

Ik ben uitstekend geholpen.. Peter is zeer klantvriendelijk... komt netjes zijn afspraken na.. altijd bereikbaar als je contact zoekt met het bedrijf.. en bovendien, hij levert een goed en betrouwbaar product op!

Antwoord van Secures

bedankt voor de bestelling en de positieve review!

• Wan
    Review voor Secures

Goed advies. Peter is klantvriendelijk en betrouwbaar. Ik heb een Ajax alarmsysteem aangeschaft in november 2018 aangeschaft. Probleemloze installatie zelf gedaan maar desgewenst helpt Peter van Secures je zonder probleem. Systeem draait foutloos en is zeer intuitief en heeft een prachtige app waarin je snel instellingen kunt maken. Je kunt overal ter wereld je systeem bedienen. Ik ben erg tevreden met dit systeem en raadt dit zeker aan.

Antwoord van Secures

bedankt voor de positieve review en graag gedaan!

• Guido Klein Wolterink
    Geverifieerde klant van Secures

Peter Meijer heeft mij uitstekend advies gegeven.

• Daniel Houweling
    Geverifieerde klant van Secures

Uitstekende persoonlijke service en scherpe prijzen

• Robert Stahl
    Geverifieerde klant van Secures

Breed assortiment, objectief deskundig advies met praktische hulpvaardige ondersteuning.

• Bas Janssen
    Geverifieerde klant van Secures

Uitstekende en snelle respons op vragen

• Ruud Jong
    Geverifieerde klant van Secures

Goede service en prima uitleg