Seemly
Seemly is hét nieuwe kwaliteitsmerk voor ronde kunst aan jouw muur voor thuis, op de zaak of welke plek jij ook maar wilt. Ga voor een wandcirkel met een Hollandse meester of de textuur van een mineraal. Het is aan jou.
Filter 820 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 614 met beschrijving

• Jeroen Evers
    Geverifieerde klant van Seemly

We hebben al heel wat muurcirkels van Seemly, en bijna alles is top gegaan op een 2tal oneffenheden na, deze heeft Seemly met ons top opgelost , geweldige service , top personeel, en kwaliteit aan produkten . We hebben een hele grote muurcirkel muur beneden in de huiskamer en nu zijn we begonnen met onze slaapkamer. Heftig mooi👍👍👍👍

• Elly Roodsant.
    Geverifieerde klant van Seemly

Prachtig ,snel gebracht..keurig verpakt.

• Hoe beoordeel je Seemly?

• Andre Biezen
    Geverifieerde klant van Seemly

Goed verstuurd in sterke verpakking. Ook ophanginstructie was prima

• Lia Bosch
    Geverifieerde klant van Seemly

Snelle levering ,ziet er heel mooi uit,en pakket zorgvuldig verpakt.

• Greta De Vries-Reitsma

Zeer goede klantenservice

• Marjolein Reuvers-Simonis
    Geverifieerde klant van Seemly

De website is erg overzichtelijk en hierop zijn alle vragen goed terug te vinden. Het bestellen ging snel en ook de levering was goed.

• Bas de Kort
    Geverifieerde klant van Seemly

Tweede kans gekocht deze bleek er niet meer te zijn, gewoon een nieuwe gekregen zonder moeilijk te doen. Snelle en nette reacties op mails. Door deze goede service heb ik er nog een gekocht. Een mooi product wat je ook buiten kunt hangen, wij zijn er blij mee.

• Nicolet
    Review voor Seemly

Super snelle levering, erg mooie muurcircel maar helaas stond hij niet in ons interieur. Ook het retourzenden en de terugbetaling ging vlekkeloos. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

• Joanne Graumans-Jespers
    Geverifieerde klant van Seemly

Als ik een foto kon bijsturen hadden jullie gexien dat onze tuinkamer nu hele

• Geen
    Geverifieerde klant van Seemly

Ik ben super blij met mijn muur cirkel deze is zorgvuldig ingepakt en er zit een duidelijke beschrijving bij hoe m oo te hangen. Er zijn zoveel verschillende soorten dat je niet weet welke je kiezen moet voor aan je muur. Er tevreden! Een dikke 10 wat ons betreft.

• Ester

Heel blij mee!!

• Sanne Den Hollander
    Geverifieerde klant van Seemly

Erg mooie muurcirkel en snel geleverd. De kleuren zijn in het echt iets minder sprekend, maar dat maakt de muurcirkel niet minder mooi. Erg blij met deze aankoop en de snelle services

• Marcel de Boer
    Geverifieerde klant van Seemly

Uitstekende service. Product was iets beschadigd tijdens vervoer, maar is in goed overleg keurig en naar tevredenheid opgelost.

• Ellen
    Geverifieerde klant van Seemly

Snelle service en makkelijk in gebruik. We zijn er blij mee!

• Silvia
    Geverifieerde klant van Seemly

De bestelling kwam heel snel, er was alleen niet gecommuniceerd dat het in 2 delen kwam.
    Wel meteen reactie nadat ik een whatsapp gestuurd had!

• Arjen De Ridder
    Geverifieerde klant van Seemly

Mooi product, duidelijke uitleg, sieraad aan de wand.

• Ilona v Straaten

Snel en super mooi

• Wilma Grollemann
    Geverifieerde klant van Seemly

Was mooi op tijd geleverd, ziet er super mooi uit. Mijn dochter was blij met de cirkel voor haar verjaardag

• Hilly Wijnands
    Geverifieerde klant van Seemly

Snelle service, volgende dag in huis. Prachtig plaatje, echt een sieraad aan de muur!

• Harrie Lippold

Super blij mee.