Seemly
Seemly is hét nieuwe kwaliteitsmerk voor ronde kunst aan jouw muur voor thuis, op de zaak of welke plek jij ook maar wilt. Ga voor een wandcirkel met een Hollandse meester of de textuur van een mineraal. Het is aan jou.
9,5
Filter 899 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 666 met beschrijving

• Liesbeth Visser
    Geverifieerde klant van Seemly

Zeer mooie muurcirkel, precies zoals op het voorbeeld. Snelle levering, en duidelijke beschrijving over bevestiging en ophangsysteem. Top !!

• Heleen Lans
    Geverifieerde klant van Seemly

Snelle levering, top in orde, goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Seemly?

• Marinus Jansen
    Geverifieerde klant van Seemly

Precies zoals wij voor ogen hadden!! Een dikke tien. Cirkel besteld en een dag later in huis! Perfect ingepakt. Wij zijn super tevreden 😊👍!!

• Wilma Giesbergen
    Geverifieerde klant van Seemly

Goede service, bij de bestelling ging er iets fout (internet werkte niet goed ) . Het werd gelijk netjes afgehandeld. Blij met de bestelde cirkel.

• Bas Kemps
    Geverifieerde klant van Seemly

Snelle levering, mooie producten. Vragen werden snel en goed beantwoord. Zeer tevreden!

• Nancy te Nijenhuis
    Geverifieerde klant van Seemly

De volgende dag in huis, product helemaal naar wens!

• Jolanda Van eijndhoven vd boogaard
    Geverifieerde klant van Seemly

Cirkels voor aan de muur besteld.
    Volgende dag al geleverd en was goed verpakt. Zeer tevreden over de service.
    Materialen vd cirkels zijn ook van goeie kwaliteit

• R. De Bruijne

Goede service en levering

• Ellen Impens
    Geverifieerde klant van Seemly

Mooi materiaal en vlotte levering!

• Geert Michels
    Geverifieerde klant van Seemly

Mooi product en eenvoudig op te hangen, heb er reeds een tweede besteld voor mijn vriendin die er ook heel tevreden over is

• Yvonne Kreft
    Geverifieerde klant van Seemly

Wat een prachtige muurcirkel van 140.. Ik schrok eerst van de grote van het pakket toen het gebracht Ik dacht dat past niet. Maar het past voortreffelijk. Daarnaast werd het supersnel geleverd. Binnen 2 dagen. En wat betreft het beantwoorden van vragen via de mail. Daar kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Een muurcirkel echt een aanrader

• Berrie Verhaaf

Geweldig goede service!
    Bij beschadiging door bezorgdienst binnen twee dagen een nieuwe muurcirkel ontvangen erg goed 👍🏻

• Mikail. Hanna

• Sandra

Super mooi Produkt !

• MARIJE
    Geverifieerde klant van Seemly

Mooie muurcirkel, duidelijk instructies bij ophangen, ruime keus aan afbeeldingen

• MONIQUE
    Review voor Seemly

Mooi product geleverd gekregen en stond prachtig aan de wand. Als single mom is de cirkel even blijven liggen tot iemand tijd had deze op te hangen. Helaas liet de geplakte bevestiging aan de achterzijde los, binnen een maand na ophangen. Door vakantie reageerde ik twee weken later (binnen 2 mnd na ophangen en met bevestiging van de Whatsappjes waarop datum van ophangen zichtbaar was). Helaas werd aangegeven dat het wel vaker gebeurde dat de bevestiging los liet en werd enkel gerefereerd aan de aankoopdatum. Gevraagd of er op basis van coulance iets gedaan kon worden gezien ik zo duidelijk foto's had van de dag dat de cirkel werk opgehangen. Helaas, geen verdere medewerking.

• M Driehuijs
    Geverifieerde klant van Seemly

Mooi op tijd en ingepakt geleverd. We hebben hem opgehangen en zijn heel blij.

• Irene Zwaan

Alles ging naar wens

• Cindy Walschots
    Geverifieerde klant van Seemly

Snelle levering, goede communicatie en heel mooie decoratie