Selim's Backyard

Selim's Backyard

Welkom, bij Selim's Backyard. Wij zijn een jong en enthousiast bedrijf. Is het je ook opgevallen dat wij anders zijn dan de meeste winkels?

Wij zijn met jarenlange ervaring gespecialiseerd op gebied van grondvogels, broedmachines en alle toebehoren zoals warmtelampen, warmteplaten, voer- en drinkbakken en veel meer.

Wij hechten veel belang aan het leven met de natuur daarom stimuleren wij juist om te beginnen met een nieuwe avontuur. Een belangrijke zet in de rug met GRATIS broedeieren bij afname van broedmachines of sparen voor meer GRATIS broedeieren met onze spaarprogramma PIGGY. Het het is ook mogelijk om te sparen voor korting!

Schrijf een review onder het artikel of op winkelkeur/google en ontvang extra punten voor elke review en krijg meer GRATIS broedeieren/ korting!

Al onze producten zijn uit voorraad leverbaar.

Bestellingen met broedeieren worden zorgvuldig ingepakt en de volgende werkdag verzonden, op uitzondering van zaterdag, zondag en feestdagen.
De zekerheden van https://www.selimsbackyard.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022