Sense Of Flowers

Sense Of Flowers

Wij van Sense of Flowers zijn de uitdaging aangegaan om consumenten te overtuigen van de kracht van zijdebloemen en kunstplanten.

Vanuit zowel praktisch- als ecologisch oogpunt vindt Sense of Flowers dat producten duurzamer moeten zijn en langer mee moeten gaan dan de gemiddelde tien daagse bloei van een vers boeket bloemen. De uitstoot van bloemen staat evenredig aan die van vlees; hier moet verandering in komen.

De kunstplanten van Sense Of Flowers worden gemaakt van hoge kwaliteit materialen waaronder zijde, katoen, polyether, kunststof, draad en schuim. Onze producten zijn niet van echt te onderscheiden omdat alle bloemen en planten worden bespoten met een speciale waxlaag voor een natuurlijk effect. Doordat de laatste finesse met de hand wordt doorgevoerd is aan elk detail gedacht waardoor Sense of Flowers niet van echte planten en bloemen te onderscheiden is.

Om onze collectie compleet te maken bieden wij vazen en potten aan waarbij zowel plant als bloem optimaal tot zijn recht komt. De vazen zijn vaak gemaakt van gerecycled glas en de potten handgemaakt in Italië. Zowel de potten als vazen zijn verkrijgbaar in meerdere maten zodat er bij iedere vaas óf pot een plant of bloem past.

Door te werken met foto’s van ongekende resolutie, donkere achtergronden en levensechte sfeerbeelden proberen wij keer op keer mensen te verassen met de ongekende schoonheid van onze collectie.
De zekerheden van https://senseofflowers.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019