Sexio
Intimiteit is iets moois dat het beste tot uiting komt als je het samen beleeft. Geef je over aan de passie en laat je gaan. Soms heeft het spel der liefde iets extra’s nodig. Dat extra’s vind je bij Sexio. Wij verkopen de beste producten om jouw bed avonturen net wat specialer te maken. Glijmiddel, condooms, dildo’s, vibrators en allerlei andere hulpmiddelen zijn op Sexio te koop voor de beste prijs.

Sexio levert snel en discreet zodat je de dag na je bestelling van je nieuwe aanwinsten kan genieten. Elke dag gaan wij op zoek naar de scherpste inkoopprijzen zodat wij altijd de beste deals kunnen aanbieden. Onze klanten zijn tevreden en trouw, dat blijkt uit het aantal klanten dat na de eerste bestelling weer terugkomt voor een nieuwe bestelling.

Lidmaatschap per 19-11-2021 stopgezet

• Eric van der Aa
    Geverifieerde klant van Sexio

Snelle en discrete levering.

• J.M.
    Review voor Sexio

Ik heb deze webwinkel pas sinds kort ontdekt maar tot nu toe vind ik het een topwinkel. Ze hebben altijd een lage prijs voor hun producten en ook goede aanbiedingen. De verzending is snel en discreet. De klantenservice is vriendelijk en behulpzaam, ben netjes te woord gestaan toen ik een vraag had.