Shawls 4 You

Shawls 4 You

Shawls4you.nl, de webwinkel met de mooiste producten uit onder andere Nepal en Tibet. Hier vindt u bijvoorbeeld prachtige Nepal sjaals, fraaie Tibet sjaals, diverse omslagdoeken en bijzondere dekens. Leuk om cadeau te geven via onze gratis geschenkservice, maar misschien nog wel leuker om zelf te houden. Bestelt u een product voor 17:00 uur, dan wordt uw bestelling de volgende dag geleverd. Bij een bedrag vanaf 50 euro rekenen we geen verzendkosten!

Lidmaatschap per 21-04-2020 stopgezet

8,9

• T. Harmsen
    Review voor Shawls 4 You

in heel korte tijd bezorgd, zoals altijd.

• Piet J.
    Review voor Shawls 4 You

Ik heb nog nooit zo'n onprofessionele webwinkel meegemaakt. Ten eerste kreeg ik geen bestelbevestiging, werd er niet op mijn email gereageerd, kreeg ik slechts het product thuis zonder pakbon of ander aankoopbewijs, en werd na het retourneren van mijn product verzendkosten ingehouden. Het bestelde product was redelijk, maar veel te duur voor de kwaliteit.

• Carla Colijn
    Review voor Shawls 4 You

Snelle levering na betalen. Nette vacuüm verpakking waardoor 2 sjaals door de brievenbus pasten. Mooie sjaals , kleur komt goed overeen met de foto's op website.

• Suzanne van Zon
    Review voor Shawls 4 You

Prima en betrouwbare webshop.
    Ik heb hier reeds meerdere malen een bestelling geplaatst.
    De shawls worden luchtdicht verpakt aangeleverd, zodoende
    kunnen de verzendkosten laag blijven omdat het pakket verzonden
    kan worden als brievenbuspost

• Floor Groeneveld
    Review voor Shawls 4 You

Snelle en goede levering, mooie sjaal

• W vd L
    Review voor Shawls 4 You

Ik liet de shawl naar mijn zus sturen, ze heeft 'm snel ontvangen. De shawl is van zeer goede kwaliteit.

• smc bogers
    Review voor Shawls 4 You

De Shawls zijn niet prikkend, heel Mooi, Lekker Groot en Heerlijk Warm! Wat wil je nog meer, meteen 3 3 Tibetaanse wollen dekentjes gekocht!!

• Henriette Koen
    Review voor Shawls 4 You

Levertijd was niet zoals beloofd. Vandaag besteld 3 dagen later in huis Verder een prima afhandeling.

• Kelly
    Review voor Shawls 4 You

Snel in huis en prachtig product. Inmiddels al 4 shawls van deze verkoper en ze blijven prachtig en zijn heerlijk warm. Krijg er ook veel complimenten over.

• d cudoghan
    Review voor Shawls 4 You

vandaag besteld, morgen in huis

• Pamela Douwstra
    Review voor Shawls 4 You

De producten zijn erg mooi en de levering is snel. Niets op aan te merken. Ik bestel zeker nog een keer.

• Erna Seegers
    Review voor Shawls 4 You

Heel goed, snelle afhandeling!

• Anneke van Leusden
    Review voor Shawls 4 You

Ondanks Kerstdrukte zeer snelle levering.

• Henny
    Review voor Shawls 4 You

Heerlijke sjaals (omslagdoeken in mijn geval, ook goed als sjaal te gebruiken). Warm! Aanrader.
    Prachtige kleur (rood) deken, wel dun dus zou zelf meer in de categorie van (grote) plaid zetten,
    Wel lekker warm.
    Alles heel mooi verpakt en snel verzonden. Had alles volgende dag in huis.
    Ik heb per mail nog verzocht om ander ontvangstadres en dat is supersnel opgepakt!

• M.T. Andeweg
    Review voor Shawls 4 You

Ik wilde een sjaal bestellen, maar aarzelde tussen 2 kleuren. In eerste instantie verkeerd gegokt, maar dat bleek geen enkel probleem. Op mijn mailtje werd dezelfde dag gereageerd met de mededeling dat er al een nieuwe sjaal was opgestuurd in de goede kleur, nog voordat ik de andere zelfs maar had geretourneerd. Sjaal is prachtig, licht, zacht, warm en een heel mooie kleur.

• Claudia van den Broek
    Review voor Shawls 4 You

Snelle levering en ook prompte reactie op mail.

• YT

Gewoon prima!

• Danielle Plug
    Review voor Shawls 4 You

Shawl besteld, binnen paar dagen geleverd. Echter verkeerde shawl geleverd
    Shawls4you gemaild voor snelle afwikkeling ivm cadeau. De goede shawl gekregen en andere mocht ik houden.

• Katja Dijkman
    Review voor Shawls 4 You

Mooie sjaal, goede kwaliteit, snel binnengekregen in de brievenbus. Zelfs een gratis cadeautje.

• Wil Heggelman

Snelle levering. Mooie, warme sjaals