SheFashionella
Voor de leukste sieraden, accessoires en accessoires ben je op de juiste webshop terecht gekomen. Verwen je zelf met een leuke assortiment aan o.a. sieraden en tassen.
Tevens kun je bij ons een leuke geschenkbox aanschaffen voor al je dierbaren. Zie je iets op de site waarvan jij meerdere items nodig hebt? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier.

Lidmaatschap per 22-12-2022 stopgezet

• Fatiha
    Geverifieerde klant van SheFashionella

Voor een eerste keer besteld. Hele mooie kwaliteit vind ik het en super leuk ingepakt. Je kan het zo kado doen. Super blij met mijn bestelling!!!

Antwoord van SheFashionella

Bedankt voor je review. Heel veel plezier met je leuke bestelling!

• Karima

Snelle levering.
    Kleine tasje gehaald heel mooi en kwalitatief. Oorbelletjes en armbandje zijn nog mooier in het echt. Leuk ingepakt en zat nog een kleinigheidje in super lief. Ben blij met mijn bestelling. Zeker een aanrader om te bestellen.

Antwoord van SheFashionella

Super leuke bestelling! Heel veel plezier ermee;)

• Fatima
    Review voor SheFashionella

Hele leuke bestelling ontvangen en wanneer het op kwaliteit aankomt is dit een zekere aanrader.

Antwoord van SheFashionella

Wat fijn om te lezen. Heel veel plezier met je nieuw aankopen:)

• Naziha
    Review voor SheFashionella

Mijn bestelling is met liefde ingepakt en alle items zijn stuk voor stuk prachtig. De levering ging heel snel en de service is ook top. En wat een leuke webshop, zeker een vaste klant erbij bij SheFashionella (L)

Antwoord van SheFashionella

Bedankt voor je review en heel veel plezier met je mooie aankoop!

• Chantal
    Review voor SheFashionella

Super Leuk! Ben heel blij met mijn aankoop. Bedankt nogmaals voor de snelle verzending!

Antwoord van SheFashionella

Bedankt voor je review. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!

• Luciel
    Review voor SheFashionella

Mijn bestelling was superleuk ingepakt. Het was een cadeautje om het uit te pakken. Mijn sieraden zijn ook nog eens super leuk en zoals beschreven op de website. Zal zeker weer bestellen in de toekomst.

Antwoord van SheFashionella

Bedankt voor je review. Veel plezier met je bestelling!