Shoponderdeel
Onderdelen voor verwarming en warm water je vindt ze bij Shoponderdeel ✓ Goedkoop ✓ vandaag besteld morgen in huis ✓ Originelen onderdelen ✓ Beste service!

Lidmaatschap per 22-06-2022 stopgezet

8,9
Filter 2072 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1958 met beschrijving

• wietse
    Review voor Shoponderdeel

Ik heb een Remeha Avanta aansluitbeugel uitgebreid besteld bij Shoponderdeel, dit duurde iets langer dan aangegeven, 3 dagen, maar geen probleem. Bij nader onderzoek bleek dat ik de aansluitbeugel voor de avanta ace moest hebben, die lijkt erop, maar heeft de gasaansluiting verder naar voren zitten. Ik heb de aansluitbeugel netjes ingepakt, met extra schuim in de doos, in de originele verpakking gedaan. Nu staat het retourbeleid keurig omschreven, maar helaas, daar blijft het dan ook bij. De aanmeld functie voor een retour is verdwenen uit de "mijn account" omgeving en telefoonnummers zijn verwijderd. Dit is erg jammer, aangezien er op de website staat, dat er een herroepingsrecht geld van 2 weken. Dan moet je wel thuis zijn, dus voor mij een absoluut slechte zaak dat er een stilte is aan de andere kant. Het valt me nu ook pas op dat de laatste maanden op webwinkelkeurmerk geen reviews meer zijn gegeven. Voorlopig kan ik dus fluiten naar € 151.69. Hoop dat webwinkelkeurmerk ze wel te pakken krijgt.

• Wim Louwerens
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Levering kosten veeeel te hoog een mini mini onderdeel ten grote van een postzegel past gewoon in een envelop wordt verstuurd in een doos van 30x30 cm belachelijk gewoon niet milieu bewust deze webwinkel geen aanrader.

• Anton Hollander
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Bestelling stond volgende ochtend om 9:30h al voor de deur!

• Hermann Sterkenburg
    Review voor Shoponderdeel

Besteld product kwam redelijk snel binnen maar bleek niet het juiste artikel te zijn, kachelmotor draaide verkeer om!
    Na contact en versturen van foto’s met uitleg is onderdeel retour gestuurd naar shopondefdeel en weer een nieuwe verstuurd maar draaide ook weer in dezelfde onjuiste richting. Retourzending was op eigen kosten.
    Mij werd geadviseerd door shoponderdeel, om zélf de leverancier van hen te bellen om navraag te doen, en bleek dat de kachelmotortjes in 2 varianten zijn, nl. CW en CCW (clockwise en counter clock wise, ofwel rechtsom draaien of linksom draaien)
    Dat had men bij shoponderdeel ook moeten weten, kunnen informeren of navragen, toen bleek dat na mijn eerste bestelling het motortje de verkeerde richting draaide!
    Waarom moet ik als klant van shoponderdeel zelf met hun leverancier bellen?
    Nu zou ik ook het laatste onjuiste onderdeel retour mogen sturen en geld terug ontvangen maar dan ook weer de retourzending zelf moeten betalen.

Ik ben dan al bijna € 15,- kwijt aan retourzending voor een bestelling van een motortje van ca € 22,-
    Ik vind dit onterecht, na mijn eerste retourzending had men al kunnen weten/ uitzoek dat het motortje er in 2 varianten is, na mijn uitleg
    met foto’s en al ! Ik zal hier nooit meer iets bestellen en zeker anderen adviserende dit niet te doen.
    Een fout maken oké maar los het dan ook netjes op!!

• K Everwijn
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Snelle correcte levering van besteld artikel. Als enig bezwaar zou ik kunnen aanvoeren is het verzenden via DPD. Qua gebruiksgemak voor ontvanger geef ik de voorkeur aan Postnl of DHL.

• Jan Steenks
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

klein onderdeel perfect geleverd!

• Gertjan De bruin
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Volgende dag geleverd zoals beloofd

• Hendrik Peeters
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Sneller geleverd dan verwacht.

• Nico Stet
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Na heel veel geharrewar met DPD is het pakket alsnog aangekomen.

• Hns

Alles in orde

• cock baas

prima en snel geleverd mijn 1e bestelling is goed bevallen

• Frank
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

1 onderdeel vergeten, dat werd direct nagestuurd. Alles paste perfect.

• Leon Geelen

juiste onderdeel

• polsop Vischers
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Ongevraagd (toch) snelle levering van een maximaal thermostaat. Eerst wachtte ik op een servicemonteur en die wilde de 22 jaar oude ketel niet bekijken (geen nieuwe onderdelen meer beschikbaar .... ) en in dezelfde wachttijd (18 uur) had ik dat onderdeel bij shoponderdeel besteld en in huis ! Ik had het een dag later verwacht ; ook goed. Prijs was namelijk OK.

• stefaan baert

alles verliep top

• P Veenstra
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Zeer snelle levering en artikel volgens omschrijving
    Top geregeld.👍

• Jens RC
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Vragen werden snel beantwoord. Snelle levering. Vriendelijk.

• E Van Heemst

vlugge service

• samir boukharbach
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

op tijd je spullen binnen alleen wel dure verzendkosten voor een enveloppe met een paar plastic dopjes

• Jan Kuus