Shoponderdeel
Onderdelen voor verwarming en warm water je vindt ze bij Shoponderdeel ✓ Goedkoop ✓ vandaag besteld morgen in huis ✓ Originelen onderdelen ✓ Beste service!
8,9
2.066 klantbeoordelingen
Filter 2066 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1952 met beschrijving

• Wim Louwerens
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Levering kosten veeeel te hoog een mini mini onderdeel ten grote van een postzegel past gewoon in een envelop wordt verstuurd in een doos van 30x30 cm belachelijk gewoon niet milieu bewust deze webwinkel geen aanrader.

• Anton Hollander
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Bestelling stond volgende ochtend om 9:30h al voor de deur!

• Hoe beoordeel je Shoponderdeel?

• Hermann Sterkenburg
    Review voor Shoponderdeel

Besteld product kwam redelijk snel binnen maar bleek niet het juiste artikel te zijn, kachelmotor draaide verkeer om!
    Na contact en versturen van foto’s met uitleg is onderdeel retour gestuurd naar shopondefdeel en weer een nieuwe verstuurd maar draaide ook weer in dezelfde onjuiste richting. Retourzending was op eigen kosten.
    Mij werd geadviseerd door shoponderdeel, om zélf de leverancier van hen te bellen om navraag te doen, en bleek dat de kachelmotortjes in 2 varianten zijn, nl. CW en CCW (clockwise en counter clock wise, ofwel rechtsom draaien of linksom draaien)
    Dat had men bij shoponderdeel ook moeten weten, kunnen informeren of navragen, toen bleek dat na mijn eerste bestelling het motortje de verkeerde richting draaide!
    Waarom moet ik als klant van shoponderdeel zelf met hun leverancier bellen?
    Nu zou ik ook het laatste onjuiste onderdeel retour mogen sturen en geld terug ontvangen maar dan ook weer de retourzending zelf moeten betalen.

Ik ben dan al bijna € 15,- kwijt aan retourzending voor een bestelling van een motortje van ca € 22,-
    Ik vind dit onterecht, na mijn eerste retourzending had men al kunnen weten/ uitzoek dat het motortje er in 2 varianten is, na mijn uitleg
    met foto’s en al ! Ik zal hier nooit meer iets bestellen en zeker anderen adviserende dit niet te doen.
    Een fout maken oké maar los het dan ook netjes op!!

• K Everwijn
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Snelle correcte levering van besteld artikel. Als enig bezwaar zou ik kunnen aanvoeren is het verzenden via DPD. Qua gebruiksgemak voor ontvanger geef ik de voorkeur aan Postnl of DHL.

• Jan Steenks
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

klein onderdeel perfect geleverd!

• Gertjan De bruin
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Volgende dag geleverd zoals beloofd

• Hendrik Peeters
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Sneller geleverd dan verwacht.

• Nico Stet
    Geverifieerde klant van Shoponderdeel

Na heel veel geharrewar met DPD is het pakket alsnog aangekomen.

• Hns

Alles in orde