SimpelDomotica
Wij zijn een jong enthousiast team en helemaal gek van domotica en huis-automatisering. Maar iedereen is hier ook een fanatiek Apple gebruiker, van AppleTV, MacBooks, iPads, HomePod via iPhones tot iCloud we gebruiken het allemaal. Toen Apple de nieuwe HomeKit standaard aankondigde zagen wij gelijk de mogelijkheden die dit platform ons zou kunnen brengen. En vandaag de dag komen er steeds meer producten op de markt die werken met deze HomeKit standaard. Dit maakt het leven leuker, aangenamer, goedkoper, groener en makkelijker. Wij bezitten meer dan 20 jaar ICT en verkoopervaring daarnaast streven wij om de beste service te verlenen aan onze klanten.
De zekerheden van https://www.simpeldomotica.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016