Sizstar

Sizstar

Verkopen van exclusieve en handgemaakte sieraden

Lidmaatschap per 04-12-2021 stopgezet

• Nel
    Review voor Sizstar

Kwalitatief goede sieraden en goede service! Dankzij sizstar een mooi persoonlijk cadeau! Ik bestel zeker in de toekomst nog een keer!

• Matthijs
    Review voor Sizstar

Mooie ketting besteld. Snelle levering. Leuk exclusief cadeau om te geven.

• Betty van der Linde
    Review voor Sizstar

Mijn ervaring met Sizstars is uitstekend! Hele mooie kwaliteit sieraden en een vlotte service!

• Bert Huizenga
    Review voor Sizstar

Heel goede sevice en prachtige sieraden en goede prijzen

• Eva
    Review voor Sizstar

Voor mijn dochtertje een kinderarmbandje gekocht (Paige). Prachtig armbandje. Snelle levering. Leuk om als cadeau te geven. Een aanrader.

• Henja Keur
    Review voor Sizstar

Supermooie sieraden met een zeer scherpe prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle levering!
    Een aanrader.

• Kees Woortmeijer
    Review voor Sizstar

Ik heb via de site de set Nelleke besteld. Dit is een set met een ketting, armband en oorbellen, in een zacht rose kleur. Het is een hele mooie set, en de kwaliteit is erg goed! De bestelling werd snel geleverd. Ik zal zeker weer bestellen bij Sizstar.nl, omdat ik moeilijk kon kiezen tussen alle mooie sierraden die op de site staan.

• joyce zwiers
    Review voor Sizstar

Leuke winkel! Kennisgemaakt op de kerstmarkt in Dwingeloo en nu een tweede bestelling, tot een volgende keer ;)

• Heleen Schaapman
    Review voor Sizstar

Prachtige sieraden, met zorg gemaakt. Een echte aanrader! Succes met de webshop, Sizzzz ;-)

• Alien Spoelstra
    Review voor Sizstar

Mijn complimenten voor de site!
    Prachtige sieraden!
    ben heel blij met mijn ring die ik heb gekocht bij jullie.
    Zal zeker weer bij jullie bestellen :-)