Skinlight
Wij (voltallige team van de Skinlight formule), hebben jarenlange ervaring op het gebied van pigmentvlekken, huidverkleuringen en het verlichten daarvan. Iets meer dan zes jaar geleden zijn we gestart met ons product Skinlight. Dit is een effectieve whitening formule dat pigment aanpakt en deze vervolgens lichter maakt.

Skinlight is geschikt voor de behandeling van de volgende huidproblemen:

- Pigmentvlekken in het gezicht
- Donkere kringen rondom de ogen
- Donkere vlekken op rug en benen
- Voor donkere huid bleken
- Melasma (zwangerschapsmasker)
- Ouderdomsvlekken op hoofdhuid, gezicht, hals & handen
- Ook geschikt voor intiem gebruik
De zekerheden van https://shop.skinlight.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018