Skinlight
Wij (voltallige team van de Skinlight formule), hebben jarenlange ervaring op het gebied van pigmentvlekken, huidverkleuringen en het verlichten daarvan. Iets meer dan zes jaar geleden zijn we gestart met ons product Skinlight. Dit is een effectieve whitening formule dat pigment aanpakt en deze vervolgens lichter maakt.

Skinlight is geschikt voor de behandeling van de volgende huidproblemen:

- Pigmentvlekken in het gezicht
- Donkere kringen rondom de ogen
- Donkere vlekken op rug en benen
- Voor donkere huid bleken
- Melasma (zwangerschapsmasker)
- Ouderdomsvlekken op hoofdhuid, gezicht, hals & handen
- Ook geschikt voor intiem gebruik

Lidmaatschap per 18-11-2020 stopgezet

• Ramzi Rabhi

Geen resultaat

• Carmelita Doens
    Geverifieerde klant van Skinlight

Werkt helaas niet voor mij, heb het nu ongeveer 2 weken 2x per dag gebruikt, maar geen verschil/ verbetering opgemerkt.

Jammer dat ik 2 flacons heb besteld i.p.v. om er eerst 1 uit te proberen.

Antwoord van Skinlight

Hoi Carmelita, bedankt voor je review. Het komt heel veel voor dat je na 2 weken nog geen resultaat ziet. Skinlight is echt een crème die je langdurig dient te gebruiken. Mijn advies is dan ook om vooral door te gaan met twee keer per dag aanbrengen en dat minimaal 8-12 weken vol te houden. Ik weet zeker dat je alsnog een mooi resultaat zult behalen.

• Welma Jainullah

Merk geen verschil

• Vidya Jagernath
    Geverifieerde klant van Skinlight

Snelle levering, zonder problemen super.

• Hummera Saleem
    Geverifieerde klant van Skinlight

Mijn verwachtingen waren hoog. Ik heb pigmentatie. Ik zie geen resultaat.

• Radha Ramkisoensing

zeer slecht!!! geen verbetering

• Susi Adhin

Het helpt bij mij niet

• Roos32
    Review voor Skinlight

Werkt voor mij heel goed. Gebruik skinlight al twee jaar en ben nog steeds heel erg tevreden. Ik gebruik het echt als verzorgingsproduct op mijn huid altijd mooi en egaal te houden en natuurlijk vrij van oneffenheden en zwarte pigmentvlekjes.

• Madelief
    Review voor Skinlight

Fijne en zuinige crème. De crème werkt echt maar je hebt er wel eventjes geduld voor nodig. Gebruik het zelf voor melasma en dus over heel het gezicht, de melasma is inmiddels een stuk minder, ben bijna door mijn flacon heen dus ga gauw een nieuwe bestellen

• Hafiez
    Geverifieerde klant van Skinlight

Ik gebruik Skinlight meer dan 5 weken intensief in de ochtend en avond, helaas zie ik nog geen verandering of verschil. Van de 4 tube heb inmiddels 1 en 1/2 tube gebruikt en ga nog door en ik hoop dat na een week of 8 het verschil te zien zal zijn?.

Hafiez

• Maria Venderbos
    Geverifieerde klant van Skinlight

Heel tevreden. Bestelling werd de volgende al geleverd

• Marga Dames
    Geverifieerde klant van Skinlight

Het doet tot nu toe helemaal niets, Heel jammer. Had er echt vertrouwen in.

• Daniella
    Geverifieerde klant van Skinlight

Ik smeer het product nu 1,5 mnd 3x daags op een schoongemaakte huid en zie geen enkel verschil. Jamner, had echt goede hoop

• Saskia

Levering was snel; top.
    Product zelf: ik merk nog geen effect zoals genoemd in de omschrijving. Ik blijf nog wel even doorgaan, wellicht heeft het bij mij meer tijd nodig.

• Prasath Mahalingam

Heel goede service.

• Monica
    Geverifieerde klant van Skinlight

Bestelling vlot ontvangen, duidelijke track en trace. Het product ziet er goed en netjes uit en de crème voelt zacht aan.