Topnight
Beter, langer en dieper slapen. Dat is waar de verzwaringsdeken van Topnight voor is ontwikkeld. Het gewicht van de deken drukt zachtjes op je lichaam. Dit zorgt voor een geborgen en veilig gevoel tijdens het slapen.

Het signaleert aan je lichaam dat je veilig bent wat op een natuurlijke wijze de geluks- en slaaphormonen in je lichaam verhoogt.

Zo kan jij weer genieten van een goede nachtrust en uitgerust je dag beginnen. Wat zou jou met meer energie en minder stress doen?

De verzwaringsdeken van Topnight komt samen met een zachte en luxueuze bamboe hoes. De bamboe hoes is ideaal voor de zomer. Een zachte en luxueuze stof dat aanvoelt als zijde. De bamboe hoes neemt 3x meer vocht op dan een hoes van katoen. De bamboe hoes bevat 8 lusjes en is speciaal gemaakt voor de verzwaringsdeken, hierdoor kan deze eenvoudig worden vastgemaakt aan de deken.
De zekerheden van https://topnight.nl/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

De reden voor het starten van dit bedrijf is dat wij oorspronkelijk ook op zoek waren naar een zwaartedeken. Deze zoektocht heeft er uiteindelijk tot geleid dat we meerdere verzwaringsdekens hebben getest.

Tijdens de zoektocht hebben we niet gevonden waar we écht naar op zoek waren. De verzwaringsdekens waren te warm, niet luchtig genoeg of te zwaar (of zelfs te licht). Het uitkiezen van een geschikte verzwaringsdeken was voor ons erg lastig.

Hierdoor besloten wij om Topnight te beginnen en zelf een verzwaringsdeken te ontwikkelen. Met Topnight is ons streven om Nederland en België een betere nachtrust te geven.

Bekijk Manifest