Slaapt
Beter, langer en dieper slapen. Dat is waar de verzwaringsdeken van Slaapt voor is ontwikkeld. Het gewicht van de deken drukt zachtjes op uw lichaam. Dit zorgt voor een geborgen en veilig gevoel tijdens het slapen.

Het signaleert aan uw lichaam dat u veilig bent, wat op een natuurlijke wijze de geluks- en slaaphormonen in uw lichaam verhoogt.

Zo kunt u weer genieten van een goede nachtrust en uitgerust uw dag beginnen. Wat zou u met meer energie en minder stress doen?

De verzwaringsdeken van Slaapt komt samen met een zachte en luxueuze bamboe hoes. De bamboe hoes is ideaal voor de zomer. Een zachte en luxueuze stof dat aanvoelt als zijde. De bamboe hoes neemt 3x meer vocht op dan een hoes van katoen. De bamboe hoes bevat 6 lusjes en is speciaal gemaakt voor de verzwaringsdeken, hierdoor kan deze eenvoudig worden vastgemaakt aan de deken.
Beddengoed, Gezondheid, Slapen

• peter Evers

ga zo door

• MARIA Voortman
    Geverifieerde klant van Slaapt

Ik heb gebeld omdat ik twijfelde welk gewicht ik moest kopen.
    Zeer goed geholpen en volgende dag binnen!!👍

• Hoe beoordeel je Slaapt?

• Marlies Jelier

Fijne website, duidelijke informatie

• Pronk
    Geverifieerde klant van Slaapt

Verkeerde maat artikel geleverd. Juiste maat werd al naar mij toegestuurd voordat 1e artikel retour bij slaapt was ontvangen.

• Charlot Akse

Goed product.

• Saskia

Snel in huis

• JWD
    Geverifieerde klant van Slaapt

Product wordt snel geleverd. Snel (volgende werkdag) antwoord op de vragen. Echter niet altijd het antwoord exact op de vraag. Moest daarvoor eerst bellen en nog een keer mailen. Vriendelijke service.

• Wilma Oppelaar van Dijk
    Geverifieerde klant van Slaapt

Omdat ze snel leveren en reageren er zat een foutje in een hoes en daar kreeg ik mijn geld voor terug als compensatie dat vond ik heel fijn en snel gehandeld.

• Annemarie Overbeeke
    Geverifieerde klant van Slaapt

Snelle levering, komen hun afspraken na!!

• Nicole Flink

Goed bevallen!👌