Topnight
Beter, langer en dieper slapen. Dat is waar de verzwaringsdeken van Topnight voor is ontwikkeld. Het gewicht van de deken drukt zachtjes op je lichaam. Dit zorgt voor een geborgen en veilig gevoel tijdens het slapen.

Het signaleert aan je lichaam dat je veilig bent wat op een natuurlijke wijze de geluks- en slaaphormonen in je lichaam verhoogt.

Zo kan jij weer genieten van een goede nachtrust en uitgerust je dag beginnen. Wat zou jou met meer energie en minder stress doen?

De verzwaringsdeken van Topnight komt samen met een zachte en luxueuze bamboe hoes. De bamboe hoes is ideaal voor de zomer. Een zachte en luxueuze stof dat aanvoelt als zijde. De bamboe hoes neemt 3x meer vocht op dan een hoes van katoen. De bamboe hoes bevat 8 lusjes en is speciaal gemaakt voor de verzwaringsdeken, hierdoor kan deze eenvoudig worden vastgemaakt aan de deken.
9,4

• s.d. bouwman
    Geverifieerde klant van Topnight

het was geweldig en gewoon goed slapen

• LiesJa
    Geverifieerde klant van Topnight

Super fijne minky hoes voor mijn verzwarings deken met rits. Goede kwaliteit. Ik ben er erg blij mee . Snelle levering. Topnight is gewoon TOP.

• Hoe beoordeel je Topnight?

• anne stoffer
    Geverifieerde klant van Topnight

Het is wel een probleem om je geld terug te krijgen. Tot nu toe niks gekregen en hoor ook niks meer van ze. Het gaat wel om € 169.

• Yvonne Schepers
    Geverifieerde klant van Topnight

Helaas kan ik hem nog niet beoordelen daar ik net geopereerd ben aan een nieuwe heup. Nog niet gebruikt dus.

• Jurre

Helemaal toppie!

• Reklawcidron
    Geverifieerde klant van Topnight

Vlotte geleverd, inderdaad twee weken om te wennen, maar nu geborgen gevoel

• Else
    Geverifieerde klant van Topnight

Geweldige service. Vragen werden goed beantwoord. Retourzending snel verwerkt en teruggestort. Producten van topkwaliteit.

• Marre
    Geverifieerde klant van Topnight

Mijn levering werd teruggestuurd omdat het postnl punt mijn eigen adres was. Postnl zei bij navraag, dat het pakket vanzelf werd bezorgd. Niet dus. Na een mail stond binnen een uur iemand op de stoep om het pakket te bezorgen. Erg fijn!!!

• Thera
    Geverifieerde klant van Topnight

Snelle levering, maar de maat van het hoeslaken klopte niet.
    Verder prachtig gemaakte verzwaringsdeken. Helaas kan ik er niet mee overweg, slapen is niet echt verbeterd.

• Melanie
    Geverifieerde klant van Topnight

Meestal ben ik super kritisch en heb altijd wel een verbeter puntje her en der maar dat is bij Topnight niet te vinden hoor. Ik ben super tevreden. Ik leg graag uit waarom. De klantenservice stond mij goed en leuk te woord toen ik twijfelde tussen de maten en verschillende kg van de dekens. Ik had al een 6kg deken maar vond dit te licht. Helaas hadden ze de deken niet in 7kg/150x200/rits dus moest ik de 8kg nemen. Na twijfelen heb ik dat toch gedaan op aanraden van Topnight. Ik ben ontzettend blij, dat ze mij dat advies hebben gegeven. Mijn vorige deken maakte ik vast met allerlei lusjes en dit was dus enorm veel werk. Ik was de hoes elke week en nu doe ik gemakkelijk via een rits zo de deken eromheen. Ideaal! De rits is super stevig en de hoes super zacht. Heel goede kwaliteit dus. De service is goed, de verzending is snel en het wordt allemaal heel netjes verpakt. Zélfs de aftersales was netjes. Een persoonlijk berichtje of ik blij was met de 8kg. Echt een dikke 10 dus! Ga zo door!

• Judith v. B.
    Geverifieerde klant van Topnight

Uitstekende service, goed advies, mooi product

• Ria Capiteijns
    Geverifieerde klant van Topnight

De bestelling verliep prima, maar op een vraag die ik stelde werd niet echt serieus ingegaan, dat vond ik jammer

• Mary
    Geverifieerde klant van Topnight

Fijne hoezen(winter en zomer)

• Alex
    Review voor Topnight

Was uiteraard wantrouwig bij de aanschaf, maar na de eerste nacht verkocht.
    Doet mij denken aan mijn heerlijke bed vroeger in het ouderlijk huis. Altijd gedacht dat dat aan het matras lag , maar ervaar nu hetzelfde effect. Een week in huis en inmiddels onmisbaar . Dat alles prima naar wens verlopen is qua bestelling, snelle levering en kwaliteit is mooi meegenomen.
    Onbegrijpelijk dat ik hier niet eerder over gehoord heb.

• Rob van der Scheer
    Geverifieerde klant van Topnight

Snelle levering en heerlijk dekbed een aanrader, ook als je twijfelt...

• Matthijs Van de Kamp
    Geverifieerde klant van Topnight

Topkwaliteit, snelle levering & goede service. Daarnaast merk ik echt duidelijk dat ik beter slaap met dit deken!

• Daan
    Review voor Topnight

Snelle levering en vakkundig advies over de juiste verzwaringsdeken. Ik wordt fitter wakker dan ooit!

• Gida
    Geverifieerde klant van Topnight

De service van Topnight is TOP!

• LiesJa
    Geverifieerde klant van Topnight

Topnight Bamboe hoes met rits is top . .

• Luc R
    Geverifieerde klant van Topnight

Helaas werkte de deken niet zoals gehoopt voor mij. Dat wordt pas duidelijk na het even te proberen, maar dankzij de lange uitprobeer regeling bij Topnight is dat geen probleem en is er eigenlijk geen risico. Wie net als mij lang heeft getwijfeld kan terecht bij Topnight!