Sleepr Slaap Oordopjes

Sleepr Slaap Oordopjes

Onze missie & ons doel is om bij te dragen aan de gezondheid van mensen en te werken aan een gehoorschade-vrije toekomst door universele slaap oordoppen.
Oordopjes slapen, Slaap oordopjes, Beste slaap oordoppen
8,2
Filter 147 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 133 met beschrijving

• N Schram
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Product/ oordopjes op 11 december besteld, op 9 januari helaas pakket nog niet bezorgd. Inmiddels regeling kunnen treffen voor retourneren en teruggave bedrag. Product zelf helaas niet kunnen beoordelen.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review! Het spijt me dat we onze leverbelofte niet hebben kunnen waarmaken.

• Mahdy Youssef
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Hoor/voel persoonlijk amper verschil met het niet in hebben. Behoorlijk overpriced.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hi Mahdy, we nemen per e-mail contact met je om te kijken naar een oplossing.

• Hoe beoordeel je Sleepr Slaap Oordopjes?

• Erik Stelpstra

Prima service

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Erik! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Melody
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Zonde van m'n geld geweest helaas. Ze laten gewoon al het geluid door dus heb er helemaal geen profijt van. Enige wat het veroorzaakt is pijn aan m'n oren. Jammer. Verder opzoek.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hi Melody, we nemen per e-mail contact met je om te kijken naar een oplossing.

• Stephan Jongsma

Goed beschreven artikel

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Stephan! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Wilmar Moerman
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

De harde filters drukken tegen de binnenkant van de oorschelp aan. Hierdoor kreeg ik drukplekken die pijnlijk waren. Waarschijnlijk heb ik een apart oor waardoor het niet past. Alle maten geprobeerd. Een mail gestuurd naar Sleepr. Ze vonden het jammer dat het niet goed ging en als compensatie kreeg ik 50%
    van het aankoopbedrag terug. Dus als je normalen gehoorgangen heb zal het prima werken maar mensen met kromme gehoorgangen gaan er last van krijgen.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hi Wilmar, we hebben je klacht in behandeling genomen en we willen je graag compenseren. We reageren per e-mail even inhoudelijk.

• Sangeeta Prakash
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Geen reactie van de "klantenservice" na klacht. De dopjes (maat S) doen pijn als je ermee slaapt. Dit heb ik aangegeven maar ik krijg geen reactie.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hi Sangeeta, we hebben je klacht in behandeling genomen en we willen je graag compenseren. We reageren per e-mail even inhoudelijk.

• Anna Vuijk

Prima service!

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Anna! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Sandra Roozen

Die is goed

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hallo Sandra, bedankt voor je review. We hebben inmiddels per mail contact gehad en je via die weg een compensatie aangeboden. We gaan er vanuit dat we het op die manier hebben kunnen oplossen.

• Helene Pleiter

Weet ik niet

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Helene! Laat alsjeblieft weten via info@sleepr.nl wat er niet goed is gegaan zodat we je kunnen helpen.