Sleepr Slaap Oordopjes

Sleepr Slaap Oordopjes

Onze missie & ons doel is om bij te dragen aan de gezondheid van mensen en te werken aan een gehoorschade-vrije toekomst door universele slaap oordoppen.
Oordopjes slapen, Slaap oordopjes, Beste slaap oordoppen
8,4
Filter 134 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 123 met beschrijving

• Elise de Vries
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Lawaai wordt goed gedempt. Liggen nu standaard op mijn nachtkastje.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Elise! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Marian Stalenhoef
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Ik zou ze snel toegestuurd krijgen, dat gebeurde niet. Ze pasten niet, ik heb hele kleine gehoorgangen, ik kon ze niet terug sturen, omdat ze gebruikt waren.... hoe moet je anders weten of ze passen ????? Ik kreeg een paar dagen geen contact, toen had ik contact en was is aan het typen en logden ze uit...... ik kreeg een bericht dat ik het bedrag teruggestort zou krijgen en nu heb ik de helft gekregen. Allemaal erg onduidelijk. Ik baalde heel erg van alle energie, ik had er erg naar uit gekeken....

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hallo Marian, in alle communicatie die we hebben gehad zie ik nergens iets terug over de verzendtijd die we niet gehaald zouden hebben. Raar!

In alle communicatie die we hebben gehad hebben we op werkdagen telkens binnen 24 uur een reactie gegeven op je laatst verzonden bericht. Dat communiceren we ook op https://sleepr.nl/contact/.

In onze voorwaarden, bestelproces en op https://sleepr.nl/contact/retourneren-ruilen/ staat dat we gedragen oordoppen niet retour nemen. Waarschijnlijk begrijp je zelf wel waarom dat is.

Ter compensatie voor je situatie hebben we 50% van je aankoopbedrag aangeboden en mocht je het product houden. Daarmee ben je akkoord gegaan. Erg jammer dat dat alsnog zo'n review oplevert. We balen heel erg van alle energie ;)

• Hoe beoordeel je Sleepr Slaap Oordopjes?

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Oordoppen doen veel pijn in het oor

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Afhankelijk van de vorm en grootte van je oor en de vorm en welke maat oordopjes, kan slapen met oordopjes soms voor pijnlijke oorschelpen of een pijnlijke gehoorgang zorgen. Dit treedt vooral op bij zijslapers en komt door de druk van het kussen of matras in combinatie met de druk die door het dopje in je oor wordt uitgeoefend.

Lig je vooral op je zij? Probeer eens een andere houding aan te nemen. Dat zou moeten helpen.

• Lianne Maatman
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Geef eerlijke informatie over het lawaai dat een snurkende partner maakt en dat geen enkel oordopje dat tegen kan houden.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hallo Lianne, het spijt ons dat we niet hebben kunnen voldoen aan je verwachtingen. We mailen je nog even persoonlijk om te kijken naar een geschikte oplossing.

• Wouter
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Na een paar hele simpele oordoppen besloten om deze van sleepr te proberen. Echt perfecte oordoppen, zitten erg comfortabel en storen niet bij het slapen. Direct de extra filters erbij besteld maar om eerlijk te zijn, zijn de originele filters al helemaal top! De levering was prima en bestellen zeer gemakkelijk. Een aanrader voor je nachtrust!

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Wouter! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Jaap Langedijk
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Snelle levering en zitten perfect in me oren

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Jaap! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Susan Willems
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Ik zoek al een jaar naar de ideale oordopjes om mee te slapen.
    Ik woon boven een nachtclub in een drukke stad. Maar met deze oordopjes kan ik ook lekker slapen. Ze zitten niet vervelend als je op ie zij slaapt en zijn makkeling in te brengen en uit te halen.

Ik hoor de nachtclub of mijn buren niet met deze oortjes, maar ik hoor sochtends mijn wekker prima.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Susan! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Jo Westra
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Kreeg de oordopjes keurig snel opgestuurd..
    Helaas dempen de oordoppen onvoldoende het geluid..fijn dat er filters inzitten die er voor zorgen dat je het alarm nog hoort maar helaas hoor ik ook nog het gesnurk..

Heb na deze review kosteloos andere filters opgestuurd gekregen...
    Deze zouden het snurkgeluid beter moeten tegenhouden...
    Dat noem ik nog eens prima service

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hallo Jo, jammer dat onze slaap oordoppen voor jou niet voldoende dempen. Tijdens het afrekenen heb je de optie aangeboden gekregen om een extra paar filters mee te bestellen zonder opening. Ik zie dat je daar geen gebruik van hebt gemaakt. Deze genereren iets meer demping dan de standaard filters. Deze stuur ik kosteloos naar je op. Ben benieuwd naar je ervaring.

• Lieset van dijk

Webshop is prima

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hallo Lieset, mail even naar info@sleepr.nl wat er precies mis is gegaan. Dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

• Eunice Lionarons

Snelle reactie, snelle verzending

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Eunice! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)