Sleepr Slaap Oordopjes

Sleepr Slaap Oordopjes

Onze missie & ons doel is om bij te dragen aan de gezondheid van mensen en te werken aan een gehoorschade-vrije toekomst door universele oordoppen.
Oordopjes slapen, Slaap oordopjes, Beste slaap oordoppen
8,8
Filter 119 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 111 met beschrijving

• Tom Renkema
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Mooi product, goede prijs/kwaliteit verhouding en snel verzonden!

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Slaap oordoppen snel in huis. Zitten lekker. Dempen alle straatgeluiden gewoon goed.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Jolanda! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Hoe beoordeel je Sleepr Slaap Oordopjes?

• Jeanine Van de Groep
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Met de web winkel zit t wel goed alleen de oortjes doen niet wat ik er van had gehoopt ik hoor alles nog als ik ze in heb helaas.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hi Jeanine, kijk nog even goed naar de instructies voor het dragen van de oordoppen. Dan moet het goed komen. De oordoppen mogen diep in het oor wegvallen. Probeer even te variëren tussen de Full Block filters en de filters die we standaard meeleveren. Stuur gerust een bericht als je hier nog hulp bij nodig hebt.

• E

Snelle levering, prima prijs-kwaliteitverhouding

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Joep Peeters
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Het werkt niet. Hoor nog steeds alles

Hi Joep,

Heb je de oordoppen wel goed in je oor geplaatst volgens de instructies in de handleiding? De oordoppen mogen diep in het oor geplaatst worden. Het is natuurlijk ook niet zo dat je dan niets meer hoort. Daar zijn de oordoppen niet voor gemaakt, dat lees je ook meerdere keren terug gedurende het bestelproces. Daar komt bij dat je geluiden ook kunt horen via je schedel. Daar helpt geen enkele oordop tegen. Het is de bedoeling dat deze oordoppen het omgevingsgeluid dempen en je waarschuwingsgeluiden van wekkers en rookmelders nog kunt horen.

Als je hier niet uitkomt, mail dan even naar info@sleepr.nl. Dan kijk ik wat ik nog voor je kan doen.

• NM Reuver
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Helpdesk die wel opneemt of mail beantwoordt zou handig zijn. Als je 1 product verkoopt, zorg dan dat het werkt. Dit is volledige oplichterij.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Hi Niels, we hebben een aantal gemiste oproepen ontvangen op 5 mei (Bevrijdingsdag). Toen was er inderdaad niemand om je te woord te staan. We hebben geen mail van je ontvangen. Als we nog iets voor je kunnen doen, mail dan even naar info@sleepr.nl.

• HMEM
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Er werd meegedacht toen bleek dat oordopjes niet goed genoeg werkten.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Anita Ducoffre

Goede service

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Anita! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)

• Barekzay Baryalay
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Sorry maar ik vond het product heel slecht, ik wilde hem eigenlijk retour sturen. Maar heb dit niet gedaan helft heb ik al weggegooid. Ik merkte er niks

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Barekzay! Sluiten de oordoppen je gehoorgang naadloos af? Dan zouden de filters de demping moeten kunnen genereren zoals staat omschreven op Sleepr.nl en in de handleiding. Houd er rekening mee dat je geluiden ook via je schedel kunt horen. Oordoppen helpen daar niet tegen. Mail het specifieke probleem wat je hebt ervaren anders even door naar info@sleepr.nl. Dan kunnen we kijken of er misschien ergens iets mis is gegaan en of we het op kunnen lossen.

• Arie
    Geverifieerde klant van Sleepr Slaap Oordopjes

Levering liep vertraging op, maar erg goed geholpen door de klantenservice.

Antwoord van Sleepr Slaap Oordopjes

Bedankt voor je review, Arie! Veel comfortabele nachten toegewenst ;-)