Slimmer You

Slimmer You

Bereik jouw fitness doelen! Slimmer You is gespecialiseerd in alles wat met fitness, yoga en gezondheid te maken heeft.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 05-10-2021 stopgezet

8,6
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Dheeraj Panday
    Geverifieerde klant van Slimmer You

Hele lange levertijd. Verder wel goed te volgen, maar je moet zekwr geen haast hebben met je bestelling!

• Marina de Bruijn
    Geverifieerde klant van Slimmer You

Maatvoering met L XXl is niet duidelijk voor een BH. Hij was veel te klein. Meteen weggegooid.

• Peter van Kimmenade
    Geverifieerde klant van Slimmer You

ik heb tot heden nog niets ontvangen!

• Marijke Hennik
    Geverifieerde klant van Slimmer You

Artikel was niet wat ik verwachtte, maatgeving klopte niet.

• Geertje Bos
    Geverifieerde klant van Slimmer You

Ik heb 14 dagen geleden besteld en nog niets ontvangen.
    Mijn brace naar mij toe sturen zou helpen.
    Inmiddels is mijn brace er wel. Zonder handleiding en zonder retourbiljet.
    Er mag 1 ster bij. De brace zelf is goed.

Antwoord van Slimmer You

Beste Geertje,

We hebben via Stichting Webwinkel gehoord dat je een 1 ster review hebt geplaatst, en je commentaar gelezen.

Excuses voor het ongemak.
    Ik begrijp dat het erg vervelend is als je lang op je bestelling moet wachten.

Door de maatregelen tegen het coronavirus is het drukker dan normaal, en zijn er vertragingen in de levering. Het lukt ons daarom niet om alle bestellingen op tijd te leveren. We doen dit wel zo snel mogelijk.

We hebben dit ook aangegeven in de bevestigingsmail die je van ons hebt gehad.

Het is erg jammer dat je dit gedaan hebt, vooral omdat je bestelling deze week bezorgd wordt.

Je kunt dat hier zelf zien door je bestelling te volgen met de track & trace link:

Wanneer je je kniebrace deze week ontvangt, dan willen wij je vragen je beoordeling te herzien.

Want een beoordeling van 1 ster terwijl een bestelling nog niet geleverd is, is in alle opzichten heel onredelijk.

Dit geeft ook een vertekend beeld, en daar zijn reviews niet voor bedoeld.

Kunnen wij daar op rekenen?

Claartje van Slimmer You

P.S. Wij hopen op je begrip voor de situatie! Ben je tevreden met je product, dan willen wij je vragen je beoordeling te herzien.

• M Schmitz
    Geverifieerde klant van Slimmer You

Goed produkt en snelle levering.

• Mia Minnebo
    Geverifieerde klant van Slimmer You

Levering laat op zich wachten !!!

Antwoord van Slimmer You

Beste Mia,

Excuses voor het ongemak.
    Ik begrijp dat het erg vervelend is als je lang op je bestelling moet wachten.

We hebben dit ook aangegeven in de bevestigingsmail die je van ons hebt gehad.

Het is erg jammer dat je dit gedaan hebt, vooral omdat je bestelling deze week nog bezorgd gaat worden.

Je kunt dat hier zelf zien door gewoon je bestelling te volgen:

Mocht je onverhoopt je bestelling niet op tijd ontvangt, is er altijd de mogelijkheid voor een vervangend artikel of een refund.

Wanneer je je artikel deze week ontvangt, dan willen wij je vragen je beoordeling te herzien.

Want een beoordeling van 2 sterren terwijl een bestelling nog niet geleverd is, is in alle opzichten heel onredelijk.

Dit geeft ook een vertekend beeld, en daar zijn reviews niet voor bedoeld.

Kunnen wij daar op rekenen?

Claartje van Slimmer You

• Merian de vries-Botelho

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

• Monica De Leeuw
    Geverifieerde klant van Slimmer You

Snelle levering en je wordt keurig op de hoogte gehouden

• Mona
    Geverifieerde klant van Slimmer You

Ik Wilde een Aerial yoga doek met een montageset om hem aan het plafond te kunnen hangen.Die heb ik gelukkig wel kunnen vinden bij slimmer you ,to en ik hem binnen kreeg was de montageset niet compleet maar na een maltje werd dat snel opgelost. Ik kreeg er ook e-book bij.Top