Smart Plates

Lidmaatschap per 01-10-2020 stopgezet

9,7

• Ikzelf
    Review voor Smart Plates

Ik dien geen ervaring toe te voegen.

Huur ff een UX-er in om dir formulier gebruiksvriendelijk te maken

Beste klant,

Dank dat u de moeite neemt om een review achter te laten, maar uiteraard hadden wij dit graag gehad over onze producten. Het formulier van dit Webwinkel keurmerk beoordelingssysteem wordt niet door ons gemaakt en wij zouden het op prijs stellen als u deze vraag bij hen neerlegt. Wij hopen natuurlijk dat u wel helemaal tevreden bent over onze producten en de levering hiervan.

Smart Plates / klantenservice

• M Hars

Heel tevreden

Antwoord van Smart Plates

Dank voor deze leuke reactie

Paulina - Smart Plates

• Ella
    Review voor Smart Plates

Perfect voor als je je handen niet wilt verbranden aan een heet bord. Een echte aanrader, voor BBQ's in de zomer of gewone feestjes!!!

Antwoord van Smart Plates

Bedankt voor deze leuke reactie en natuurlijk heel veel plezier van uw aankoop!

Paulina - Smart Plates

• Daniëlle
    Review voor Smart Plates

Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en de service was uitstekend. Ik was al een hele tijd op zoek naar de rieten versie van deze onderborden, maar kon die hier in Nederland nergens vinden. Deze kunststof Smartplates zijn een uitstekend alternatief. Ik ben er erg blij mee.

• Simone
    Review voor Smart Plates

Snelle reactie op onze bestelling, supersnelle levering en de bordjes zijn niet alleen heel handig in gebruik, maar zien er ook mooi uit. Gebruikt tijdens n tuinfeestje, exht ideaal!

• Leo Smid
    Review voor Smart Plates

Dank voor deze handige plates die jullie zo snel hebben geleverd. Ze hebben onze BBQ echt opgelukt! En ik ga ze voortaan altijd gebruiken, erg praktisch.