Smartphonereparatiemaarssen.nl

Smartphonereparatiemaarssen.nl

Wij hebben meerdere website voor reparatie ophaal en breng service

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 06-04-2022 ingetrokken

9,0

• Rob
    Review voor Smartphonereparatiemaarssen.nl

Eind maart een nieuwe accu laten plaatsen in de winkel in Nieuwegein, een echte Samsung zeiden ze. Nu in juli is de accu al weer kapot. In de winkel beginnen ze nu een heel verhaal over een chip die vervangen moet worden. Komt heel vaak voor. Maar op Google vind je er helemaal niets over. Compleet fake verhaal. Ze proberen je gewoon weer een dure reparatie van €120 euro aan te smeren. voor het vervangen van een inferieure accu. Nooit naar toe gaan, is zeer onbetrouwbaar.

• jiggio
    Review voor Smartphonereparatiemaarssen.nl

Reparatie aangemeld en dezelfde dag nog repareert
    Netjes opgehaald en weer bezorgd.
    Vriendelijk

• Michel Van Laanen
    Review voor Smartphonereparatiemaarssen.nl

Vrijdagmiddag gebeld om accu te laten vervangen. Zou 's avonds gereed zijn en bezorgd worden. Ik word gebeld, er is nog een defect geconstateerd. Het toestel wordt zaterdag teruggebracht. Telefonisch bericht hoe laat het toestel bezorgd zal worden.
    Dit is uitstekende communicatie!! En snelle service.

• Steven
    Review voor Smartphonereparatiemaarssen.nl

Contact verliep soepel, telefoon volgens afspraak opgehaald en reparatie uitgevoerd. Alles keurig en ik werd constant op de hoogte gehouden van het proces. Super!

• Eric
    Review voor Smartphonereparatiemaarssen.nl

Snel, efficient, vakkundig en vriendelijk. Helemaal goed.

• Jacqueline Opgenoorth
    Review voor Smartphonereparatiemaarssen.nl

Goede service Snelle reactie vriendelijk en adequaat en snel gerepareerd. Vond het een beetje spannend omdat er weinig recensies stonden maar raad ze vanaf nu van harte aan !!

• Stephan de Jong
    Review voor Smartphonereparatiemaarssen.nl

Zeer snelle reactie bij contact via de mail. Daarbij werd mijn tablet twee uur later in de namiddag al opgehaald en werd de volgende dag na overleg netjes teruggebracht op een tijdstip wat mij goed uitkwam. Daarbij vond ik de prijs voor een schermreparatie heel netjes inclusief deze service.

• Slokker
    Review voor Smartphonereparatiemaarssen.nl

Supersnel ook in het weekend. Zeer tevreden.

• Mitch
    Review voor Smartphonereparatiemaarssen.nl

Top gedaan. In de middag opgehaald op werk, en vroeg in de avond alweer gratis thuis geleverd.

• Jens van den Wijngaard
    Review voor Smartphonereparatiemaarssen.nl

Goede communicatie, snel geregeld.
    Opgehaald en dezelfde dag gebracht al weer gerepareerd terug. En hele nette prijs!

Gewoon in een woord top.