Smokekid.nl

Smokekid.nl

Smokekid voor instant koud en warm roken is dé leverancier van producten voor het roken van jouw gerechten en cocktails. We voegen een dimensie aan koken toe die voor iedereen leuk en praktisch is. Dat doen we met slimme en betaalbare producten en bijzondere ideeën en recepten.
Zo kun je iets extra’s aan je eigen gerechten toevoegen en koken als een professionele kok.
Smokekid levert de Smokekid, de Smoketube, de Smoketorch en verschillende soorten Smokechips (bijvoorbeeld eiken, beuken, essen, appel en kersen). Smokekid werkt met gecertificeerde toeleveranciers.
De zekerheden van http://www.smokekid.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016