Sneeuwkettingen-Online.nl

Sneeuwkettingen-Online.nl

Op Sneeuwkettingen-Online.nl vindt u een ruim assortiment sneeuwkettingen van bekende merken zoals Konig, Husky en RUD. Door het ruime assortiment vindt u altijd sneeuwkettingen die passen op uw auto. De sneeuwkettingen worden per set geleverd en de verzending is bij een bestelling van meer dan 50 euro helemaal gratis.
8,7
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Erik
    Review voor Sneeuwkettingen-Online.nl

Precies wat je online vreest: bestel bmw tassenset euro 245 want volgens site op voorraad. Betaling? Onmiddellijk en vlekkeloos. Email melding: geen voorraad, wordt september. Daar heb ik niets aan. Koop ongedaan maken dan helaas. Bellen? Ze nemen niet op. Nogmaals bellen? Voicemail (klantenservice is dicht). Email? Reageren ze niet op. Whatsapp? Geen reactie. Wat nu toch te doen

• Hub
    Review voor Sneeuwkettingen-Online.nl

Heb kofferset besteld waar bijstond nog 1 op voorraad. Echter nog niets geleverd en geen antwoord op e mail of telefoon. Dat wordt waarschijnlijk vakantie zonder koffers

• Hoe beoordeel je Sneeuwkettingen-Online.nl?

• C.J. Pronk
    Review voor Sneeuwkettingen-Online.nl

Op verzoek snel geleverd .

• H. ten Voorde
    Review voor Sneeuwkettingen-Online.nl

Heldere website, makkelijk bestellen, vlot geleverd.

• Pieter Boon
    Review voor Sneeuwkettingen-Online.nl

Was prima levering alles klopte

• henk klijn
    Review voor Sneeuwkettingen-Online.nl

Had besteld en betaald, bleek toch niet op voorraad, direct was het geld teruggestort.

• Michael Hendrix
    Review voor Sneeuwkettingen-Online.nl

In eerste instantie werd het verkeerde product geleverd, maar na één mailtje werd alles goed hersteld. Het juiste product werd alsnog opgestuurd inclusief frankering voor het retour sturen van het foute product.
    Top service!!

• Guido Dupont
    Review voor Sneeuwkettingen-Online.nl

Correcte levering, volgens vooropgestelde dag, en dit ook in België.

• Sten van Ooik
    Review voor Sneeuwkettingen-Online.nl

Was geen juiste info dat ze eigenlijk niet geschikt waren voor mijn auto. Paste net maar raakte de wielkas. Daardoor nu al schade aan de kertingen. Zag later dat andere sites wel aangaven dat ze niet voor mijn auto waren.

Heel goed opgelost, kreeg direct een reactie.
    Dus erg tevreden over de afhandeling!

Antwoord van Sneeuwkettingen-Online.nl

Dank voor je review en feedback. Wij zullen onze omschrijving bij het product aanpassen. Het is voor ons lastig te beoordelen of de bestelde kettingen passen met de auto. Om in de toekomst meer inzicht te krijgen hierin zullen wij ons bestelproces aanpassen en standaard bij elke bestelling het merk, type en bandenmaat van de auto opvragen. Kunt u mij een email sturen met betrekking tot de schade aan de ketting?