Snip-life

Snip-life

Online shop voor Huis & Interieur, Keuken- en Tuin inrichting met een zeer divers en uitgebreid assortiment. Just what you need! Wonen & Leven in Betaalbare Luxe voor iedereen is dé doelstelling van Snip-live. Gratis Verzending met een Levertijd van 2 tot 5 dagen, Gratis Retour, Achteraf betalen met Klarna.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 08-10-2021 ingetrokken

7,9
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Desiree
    Review voor Snip-life

Waardeloos!! Wat een slechte service naar de klanten toe en ook nog slechte kwaliteit artikelen. Mijn artikel (rankhulp, daar had ik er 2 van) was met geen mogelijkheid in elkaar te zetten: gaten en buizen pasten niet op elkaar. Heb ik foto's van gemaakt en de spullen (op mijn eigen kosten) terug gestuurd. Bijna een maand later heb ik nog geen antwoord gekregen en mijn geld niet teruggestort gekregen.
    Tig keer gebeld, maar telefoon nemen ze niet op. Tig mailtjes gestuurd en daar reageren ze niet op. Heel vervelend en klant onvriendelijk!

UPDATE: Na deze beoordeling werd ineens wel dezelfde dag gereageerd in een mail dat mijn aankoopbedrag terug gestort werd.
    Maar niet mijn verzendkosten (als het artikel niet deugdelijk zou zijn , zouden ze dat wel doen. Het leek mij overduidelijk dat het artikel niet goed was en ik had ook foto’s daarvan als bewijs meegestuurd) .
    Dus maar weer een mail gestuurd of ook mijn verzendkosten terug gestort kunnen worden.

• Goebbels
    Review voor Snip-life

de webshop past de prijzen na de plaatsing van de order aan.
    de klant ontvangt gewoon een annulering van de order.
    de geadverteerde prijzen zijn gewoon onserieuze lokkertjes.

• S
    Review voor Snip-life

Ik heb bij hen een Reiger voor de vijver besteld, deze is door hen bevestigd en later door hen geannuleerd. Er stond namelijk een prijs van € 3,44 bij vermeld en kennelijk vonden ze deze prijs te laag (want nu staat ie te koop voor € 25,93). Ik vind dat je als je de order al hebt bevestigd deze niet meer kunt annuleren en dus gewoon moet leveren. (Je verlies nemen) Zal in de toekomst deze webshop in ieder geval mijden. Verder is er tot op heden geen enkele reactie gekomen, ook niet vooraf telefonisch. Er is slechts een annulatie verstuurd en geen enkel overleg geweest. Nu na nog 2 mailtjes te hebben verstuurd met de vraag wat officieel de reden is van annulatie nog geen enkele reactie ontvangen. Misschien is het nog wel het ergste dat er ook in eerste instantie gewoon geen overleg is geweest en geen reacties gegeven worden. 03-09 nog altijd geen enkele reactie ontvangen op mijn mail terwijl 31-08 de vraag al is gesteld waarom de order is geannuleerd. Op 01-09 nog herhalingsmail verzonden. 04-09 nog altijd geen enkele reactie ontvangen. Wederom mail verzonden. Tot op heden 11-09 niets vernomen. Gewoon niet reageren dan is het probleem er ook niet 13-09. Laatst verzonden mail en letterlijke inhoud : Geachte heer/mevrouw,

Vooral niet reageren dan lost het probleem zich vanzelf op?
    Vooral geen huil reactie als er straks overal negatieve recensies opduiken want dat heeft u dan aan zichzelf te wijten ?

16-09 nog steeds niets vernomen. 22-09 nog altijd niets gehoord. Nog altijd geen enkel bericht 09-10-2020. Inmiddels prijzen aangepast naar zelfs € 32,99
    (09-10-2020). Inmiddels op 29-10-2020 kost dezelfde reiger € 40,99 en heb ik nog altijd niets mogen vernemen. 27-11-2020 nog steeds geen enkel bericht ontvangen.

• Joop
    Review voor Snip-life

VidaXL loungeset viel tegen. Veel moeite moeten doe om retour geregeld te krijgen. Is uiteindelijk wel gelukt en na 2 maanden mijn geld alsnog terug ontvangen.

Antwoord van Snip-life

Nou nou Joop dit is wel een beetje kort door de bocht hé. Ten eerste had je de bestelling al retour gemeld toen deze nog onderweg was dus het had niks te maken met tegenvallen van het produkt. Daarna hebben wij 2 maal een poging gedaan om de retour op te halen, 1e keer is de koerier teruggekomen zonder retour(omdat er niemand thuis was? of niet geweest?), de 2e keer was jij met vakantie dus die weken mogen er ook wel afgehaald worden... en nu hebben we je net een mail gestuurd dat er a.s. dinsdag nog een poging gedaan word. Ik hoop dat deze wel lukt want je suggereerd dat wij de €420,- hebben maar jij hebt het via een andere partij gekocht waar jij een rekening hebt en niet bij ons. Oftewel wij zitten al weken zonder dit produkt, gratis geleverd door ons, 2 keer voor niks een koerier op pad geweest en straks nog een 3e keer. Moet ik het rekensommetje voor je maken? Maar we gaan het dinsdag regelen en dan heb jij vast snel je geld terug. En uiteraard onze excuses dat dit zo'n overlast heeft veroorzaakt.

• Sandra Pastoors
    Geverifieerde klant van Snip-life

Mooie prijzen en snel en netjes geleverd

• P Bonenkamp
    Geverifieerde klant van Snip-life

Er word gezegd levering binnen 3 tot 5 werkdagen. Duurt het langer dan krijg je bericht. Inmiddels dag 6 en geen bericht of artikel ontvangen. Dus mijn verbeterpunt is hou je aan de belofte.

• Kamiel Zijderveld
    Geverifieerde klant van Snip-life

snel opgestuurd, snel antwoord op vragen.

• Stephan Kemps
    Geverifieerde klant van Snip-life

Bij vragen snelle reactie en levering

• Freerk de Vries

Overzichtelijk en goede service

• Fokje Snippe middelbos
    Geverifieerde klant van Snip-life

Geweldige service..goede kwaliteit..vragen worden snel beantwoord..heel betrouwbaar en snelle levering

• Dhr Niels Van riel

Snel en zoals omschreven

• Robert Bruil

Prima service

• M Brouwenstijn
    Geverifieerde klant van Snip-life

Je kunt de eigenaar gewoon bellen. Onze bestelling was er snel.

• Fokje Snippe middelbos
    Geverifieerde klant van Snip-life

Heel betrouwbaar .en snelle service..hele goede kwaliteit

• Gert Jan van Hoorn
    Geverifieerde klant van Snip-life

Prima vlotte levering. Zonder gedoe.