Snoezelwinkel O-ft

Snoezelwinkel O-ft heeft als doel snoezelen zo betaalbaar mogelijk te maken. Want hoe leuk is het om andere mensen blij te mogen maken met deze, door ons speciaal voor u, uitgezochte materialen.
Neem dus gauw eens een kijkje in de webwinkel. Hier vindt u alles om mee te snoezelen. Van projectoren, geluidspeeltjes en voelmaterialen tot en met meubilair voor het inrichten van een snoezelruimte. Bijvoorbeeld voor een snoezelhoekje in de kamer. De slaapkamer met enkele artikelen omtoveren naar een snoezelomgeving. Of met diverse spulletjes de badkamer omtoveren in een snoezelbadkamer. Wij zijn hierbij graag behulpzaam. Dus zeker even kijken, het is echt de moeite waard.
Staat hier niet bij wat u zoekt? WhatsApp 06-33137050, bel 0172-852308 of mail info@o-ft.nl en wij gaan onze uiterste best doen om u te helpen.

Snoezelwinkel O-ft is de webshop voor mensen met èn zonder beperking.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 14-01-2021 ingetrokken

8,6
Filter 67 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 42 met beschrijving

• Esther Zweden

Mooie materialen

• Marina Van Leeuwen
    Review voor Snoezelwinkel O-ft

Mooie producten en snelle service!! Ook goede afhandeling bij een defect artikel! TOP

• John Span

• Erik Taverne

• A Meintema

Mooi product ontvangen

Antwoord van Snoezelwinkel O-ft

Hartelijk bedankt voor de reactie.
    Wij wensen de gebruiker heel veel plezier van het friemel schort.

• Yvonne Simons

• Ida Oosterlaken

Uistekend

• Irene Blom-Nijland
    Review voor Snoezelwinkel O-ft

Klantvriendelijk en snelle levering.

• E Vreeburg
    Review voor Snoezelwinkel O-ft

Geen chinese meuk ( "C E- keurmerk" =Chinese Exports) verkopen onder het mom van Snoezelspul -

Antwoord van Snoezelwinkel O-ft

Jammer dat u dit zo ervaart, maar bijna alles qua elektronica komt uit China. Ook al wordt het door ons ingekocht binnen Europa.

• Liesbeth Edens
    Review voor Snoezelwinkel O-ft

Ik heb 7 november een bestelling gedaan,inmiddels 16 november en nog niks ontvangen.
    Ook wordt er op mijn mail niet gereageerd...

Antwoord van Snoezelwinkel O-ft

Beste Liesbeth, de bestelling is op 11 november gedaan, gelijk verzonden en is afgeleverd op 12 november. Er zijn geen e-mails van u ontvangen. Wij horen graag van u.

• Dana Rosenberg

• Claudia Ursulaplein7
    Review voor Snoezelwinkel O-ft

Reageren snel op de bestelling en snelle levering.

• Jaqueline van Iwaarden
    Review voor Snoezelwinkel O-ft

Fijn aanbod van speciaal speelgoed. Ik wilde graag een cadeautje voor een jongen met een beperking en kon moeilijk aan een leuk aanbod komen, O-ft heeft dit wel. Ik ben benieuwd wat hij van zijn aquariumlamp vindt.
    Als tip wil ik aan de webshop meegeven om de bestelling te bevestigen, dit was nu niet het geval.

Antwoord van Snoezelwinkel O-ft

De bestelling wordt altijd bevestigd. Waarschijnlijk is deze in uw spam-map terechtgekomen.
    Ik wens de ontvanger van uw cadeau heel veel plezier ervan.

Hartelijke groet,
    helen van Beusichem

• Charles Verhaart
    Review voor Snoezelwinkel O-ft

Na de bestelling werd er contact opgenomen met ons om onze bestelling door te spreken. Ze denken mee en helpen om alles zo goed mogelijk samen te stellen. daarnaast proberen ze alles op tijd te leveren voor de wensvervulling.
    Zee goede service. Mooie duidelijke website.

• Annemie Quaedpeerdt

Materialen nog niet ontvangen

• Jjf Naaktgeboren
    Review voor Snoezelwinkel O-ft

Heel vriendelijk aan de telefoon, meedenkend en super snelle levering.

• M
    Review voor Snoezelwinkel O-ft

Duidelijke website, vlot contact, correcte verzending

• Gertruda Pelkman

Mooi product.
    Alleen jammer dat het eventjes duurde dat het er was (niet op voorraad )en vergeten was een mailtje te sturen.gebeld wel netjes
    Te woord gestaan en het werd zo gezegd verstuurd zoals beloofd