Solshine Botanicals

Solshine Botanicals

De natuur zit vol met ontzettend veel geschenken, waarmee het ons een verbetering van lichaam en geest aanreikt. Ons doel is, om al deze kleine geschenken aan onze klanten kenbaar te maken! Wij bouwen aan een markt, waar je naast je favoriete noten, ook je favoriete kruiden, specerijen en exotische botanie kan vinden.

Ons grootste overtuiging is; delen met de medemens. Het voelt namelijk beter om te geven dan te nemen, maar wanneer beide mogelijk zijn, is dat een win-win situatie.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017