Somnishop NL

Somnishop NL

Ons bedrijf is gevestigd in Bayern, Duitsland en wij zijn gespecialiseerd in het oplossen van uw snurk- en slaapproblemen. We hebben tienduizenden klanten in meer dan twintig landen geholpen om te stoppen met snurken en beter te slapen. Wij verkopen alleen producten van hoge kwaliteit van topfabrikanten uit Europa, de VS, Zuid-Afrika en Japan. Wij kennen al onze fabrikanten en producten zeer goed en staan garant voor de uitstekende kwaliteit van onze producten. We zijn erg trots op onze diepgaande productexpertise en onze producten. Wij bieden een van de grootste assortimenten van anti-snurkproducten ter wereld (allemaal met een zeer duidelijk medisch voordeel).

U heeft een vraag over snurken of bent onzeker welk anti-snurkapparaat of slaapcomfort product u moet kopen? Ons geweldige team staat klaar om u te helpen. Stuur ons een e-mail (service@somnishop.net) of bel ons onder +49 9131 6238940 (maandag tot vrijdag, 8u tot 18u CET).
8,8
Filter 395 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 259 met beschrijving

• Koen Vreys

goed geregeld

• Gohar Baghdasaryan
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Great service, high quality product and fast and accurate delivery.

• Hoe beoordeel je Somnishop NL?

• Ria Pareyn
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Goede kwalitatieve producten en snelle levering

• M. Busman
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Goede service, vlotte en correcte levering.

• Mariette Meiling

Snelle goede levering

• Mark Luinenburg
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Heb het product niet ontvangen (de tracking code bij PostNL blijkt niet bekend) en krijg geen reactie op mijn vraag over levering!

• Cihan Oz
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Sneller dan wat ze beloven

• Ans Kersten
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

bestelling wordt goed afgeleverd.

• Tetske Philips

Goede service

• Sandra Bosch@upcmail.nl
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Een zeer betrouwbaar adres met een hele goede service in alle opzichten.