Somnishop NL

Somnishop NL

Ons bedrijf is gevestigd in Bayern, Duitsland en wij zijn gespecialiseerd in het oplossen van uw snurk- en slaapproblemen. We hebben tienduizenden klanten in meer dan twintig landen geholpen om te stoppen met snurken en beter te slapen. Wij verkopen alleen producten van hoge kwaliteit van topfabrikanten uit Europa, de VS, Zuid-Afrika en Japan. Wij kennen al onze fabrikanten en producten zeer goed en staan garant voor de uitstekende kwaliteit van onze producten. We zijn erg trots op onze diepgaande productexpertise en onze producten. Wij bieden een van de grootste assortimenten van anti-snurkproducten ter wereld (allemaal met een zeer duidelijk medisch voordeel).

U heeft een vraag over snurken of bent onzeker welk anti-snurkapparaat of slaapcomfort product u moet kopen? Ons geweldige team staat klaar om u te helpen. Stuur ons een e-mail (service@somnishop.net) of bel ons onder +49 9131 6238940 (maandag tot vrijdag, 8u tot 18u CET).
8,7
Filter 502 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 366 met beschrijving

• Wil Verlaan
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

goede kwaliteit en klantvriendelijke dienstverlening.

• Peter Van der steen
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Goede en snelle service en waar voor je geld

• Hoe beoordeel je Somnishop NL?

• herman Mulder

prima service

• Jack Goosssen

Duidelijke website.

• Marco Lichtenberg
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Super snel geleverd, goed verpakt en werd goed op de hoogte gehouden via track en tracé.

• Liesbeth de Groot
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

De verstrekte informatie over het gekochte product is juist en de levertijd is snel.

• Hjb de groot

Mooi site en niet duur

• Christa Reyskens

Tevreden over snelle levering

• Ad Mendels
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Gewoon zo als het hoort!

• Angelique Steentjes

Goede kwaliteit prijs verhouding