Somnishop NL

Somnishop NL

Ons bedrijf is gevestigd in Bayern, Duitsland en wij zijn gespecialiseerd in het oplossen van uw snurk- en slaapproblemen. We hebben tienduizenden klanten in meer dan twintig landen geholpen om te stoppen met snurken en beter te slapen. Wij verkopen alleen producten van hoge kwaliteit van topfabrikanten uit Europa, de VS, Zuid-Afrika en Japan. Wij kennen al onze fabrikanten en producten zeer goed en staan garant voor de uitstekende kwaliteit van onze producten. We zijn erg trots op onze diepgaande productexpertise en onze producten. Wij bieden een van de grootste assortimenten van anti-snurkproducten ter wereld (allemaal met een zeer duidelijk medisch voordeel).

U heeft een vraag over snurken of bent onzeker welk anti-snurkapparaat of slaapcomfort product u moet kopen? Ons geweldige team staat klaar om u te helpen. Stuur ons een e-mail (service@somnishop.net) of bel ons onder +49 9131 6238940 (maandag tot vrijdag, 8u tot 18u CET).
8,7
Filter 470 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 334 met beschrijving

• John Hendrix
    Review voor Somnishop NL

Product was exact zo als omschreven. Moest uit Duitsland komen maar de levering was goed te volgen dmv de track and trace

• M.C. Spaargaren

keurig en snel

• Hoe beoordeel je Somnishop NL?

• PL Rossini

• martin tibben

n mmmmm mml

• M in den Bosch
    Review voor Somnishop NL

De bestelling kwam snel. Helaas bevalt het bestelde kussen niet. Veel te hard en te dik. Nu wil ik het terugsturen, maar de kosten zijn voor eigen rekening, en het naar Duitsland sturen kost nog wel wat. Als ik dit had geweten, had ik zeker niet besteld.

• Roy D
    Review voor Somnishop NL

Door recensies die je schrijft gewoon op de Website te plaatsen. Ik heb namelijk een recensie geschreven over een snurk bitje die niet goed werkte. Toen ik de recensie bevestigde werd deze niet op de website en bij het bitje geplaatst. Was een negatieve recensie dus vermoed dat alleen positieve recensies geplaatst worden

Antwoord van Somnishop NL

Geachte klant, wij plaatsen alle reviews (ook de slechte), zo eerlijk en transparent mogelijk. Daarom maken wij ook gebruik van een onafhankelijk review platform zoals webwinkelkeur.

De reden dat een productreview niet direct op onze website wordt geplaatst is omdat er ook vaak (ongepaste) spam berichten bij zitten die niets met het product te maken hebben. Daarom worden de reviews eerst op relevantie beoordeeld. U kunt uw productreview inmiddels op onze website terugvinden.

Mocht u nog vragen hebben neem dan graag contact op met onze klantenservice.

• Sonja van Mourik
    Review voor Somnishop NL

Goede service en snelle reactie op vragen per mail.