SpeciMal.nl

SpeciMal.nl

Specimal.nl is dé online dierenwinkel voor hond & kat
Met de natuurlijke honden en katten voeding van Specimal.nl zorgt u ervoor dat uw hond of kat in een topconditie blijven.
Ons aanbod bestaat onder meer uit vers vlees (kvv) en BARF voor honden en katten.

Voor ons aanbod van kvv (Kant en klaar Vers Vlees) hebben wij een unieke samenwerking met Degomeat. (www.degomeat.be)

Wij zijn in Nederland de partner en het verdeelpunt van Degomeat België, wij leveren aan particulieren, fokkers, grootverbruikers, verkoop punten en detailhandel. Op deze manier voorzien wij Nederland al ruim vijf jaar van een top kwaliteits product uit Belgie!

Ook voor natuurlijk gedroogde snacks bent u bij ons aan het juiste adres.

Rauw vlees voor honden is goed voor uw viervoeter.
Dit komt, omdat uw hond van nature een vleeseter is.
Natuurlijke hondenvoeding past dan ook beter in hun systeem.

Vers vlees voeding is populair.
Het voeren van vers vlees ook wel KVV (kant-en-klaar- vers vlees) heeft de afgelopen jaren enorm in populariteit toegenomen.
Bij ons kunt u terecht voor Vers vlees KVV, BARF & Natuurlijk gedroogde snacks voor uw hond.

Naast onze voorselectie, waardoor we alleen producten verkopen waar we zelf ook achter kunnen staan, bieden we ook advies op maat.
Niet ieder huisdier is namelijk hetzelfde en ieder dier kan andere behoeften hebben qua voeding, snacks en verzorging.

Door onze persoonlijke benadering maken we altijd tijd om je te helpen zoeken naar het juiste product voor jouw dier.
Je mag altijd contact met ons opnemen!

Lidmaatschap per 08-05-2022 stopgezet

De zekerheden van https://www.specimal.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest