SpeciMal.nl

SpeciMal.nl

Bij Specimal.nl bent u aan het juiste adres voor uw hondenvoer en katten voeding.

Of het nu gaat om brokken, geperst / krokant of vers vlees (kvv) voor hond en kat, bij Specimal.nl vind u het beste voor uw huisdier(en) tegen een scherpe prijs!

Voor ons aanbod van kvv (Kant en klaar Vers Vlees hebben wij een unieke samenwerking met Degomeat. (www.degomeat.be)
Wij zijn in Nederland het verdeelpunt van Degomeat.

Heeft u een dierenwinkel, trimsalon of webshop en wilt u onze vers vlees producten ook in uw assortiment opnemen of als verkoop punt fungeren, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen voor onze scherpe prijzen voor retailers.
De zekerheden van https://www.specimal.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017