SpeciMal.nl

SpeciMal.nl

Bij Specimal.nl bent u aan het juiste adres voor uw hondenvoer en katten voeding.

Of het nu gaat om brokken, geperst / krokant of vers vlees (kvv) voor hond en kat, bij Specimal.nl vind u het beste voor uw huisdier(en) tegen een scherpe prijs!

Voor ons aanbod van kvv (Kant en klaar Vers Vlees hebben wij een unieke samenwerking met Degomeat. (www.degomeat.be)
Wij zijn in Nederland het verdeelpunt van Degomeat.

Heeft u een dierenwinkel, trimsalon of webshop en wilt u onze vers vlees producten ook in uw assortiment opnemen of als verkoop punt fungeren, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen voor onze scherpe prijzen voor retailers.
Filter 70 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

• Jessica
    Review voor SpeciMal.nl

Goede producten en goede service

• Bertina
    Review voor SpeciMal.nl

Informatie op de site waardoor je betere keuzes kan maken voor je hond. Goeie service en het product vinden ze ook nog erg lekker

• Hoe beoordeel je SpeciMal.nl?

• Simone
    Review voor SpeciMal.nl

Maincoon brokken in proefzakjes besteld.
    Mooie grote brokjes en zagen er goed uit,maar helaas lusten die 2 tuttenbellen het niet. Deze brokken waren voordeliger dan de brokken die ik moet kopen voor hun. Helaas want er zijn geen andere brokken die zo groot zijn te koop voor een mooi bedrag.

• Shannon westendorp
    Review voor SpeciMal.nl

Ja zeker! Jammer dat je moet betalen voor de verzendkosten boven een groot bedrag maar is het zeker waard. De hond vind de geperste brok heerlijk en de katten de mainecoon brok die mooi groot is van vorm!

• Valle Del Futuro
    Review voor SpeciMal.nl

Vers vlees is van zeer goede kwaliteit. Ziet er erg mooi uit. Onze Cane Corso's smullen er dagelijks van in onze kennel. Bezorging is snel en de bezorgers zetten alles altijd netjes voor ons neer bij de schuur. Zeker een aanrader!

• Willemijn

Uitmuntend vlees.

• arends
    Review voor SpeciMal.nl

na betaling ook iets toezenden

Antwoord van SpeciMal.nl

U heeft uw hondenkussen gewoon ontvangen! Dat dit langer heeft geduurd is vervelend maar dit ligt aan het in eerste instantie weigeren van het pakket vanuit uw kant. (zie track&trace geschiedenis) Verder hebben wij helaas geen invloed op het werk wat DPD doet. Inmiddels heeft u de kussens al lang in goede orde ontvangen echter daar rept u geen woord over.

• Demi
    Review voor SpeciMal.nl

Onze newfoundlander heeft veel huidproblemen vanwege allergieën. Wij zijn erg tevreden over deze brokken! Geen rommel erin. En dat ook nog voor een fijn prijsje. Online bestellen is een snelle levering. Kortom: top!

• Sabina
    Review voor SpeciMal.nl

Omdat ze goed meedenken als er een klacht is en het naar volle tevredenheid geweldig afhandelen😀😀

• Fabian van nijnatten

Goeie service