SpeciMal.nl

SpeciMal.nl

Specimal.nl is dé online dierenwinkel voor hond & kat
Met de natuurlijke honden en katten voeding van Specimal.nl zorgt u ervoor dat uw hond of kat in een topconditie blijven.
Ons aanbod bestaat onder meer uit vers vlees (kvv) en BARF voor honden en katten.

Voor ons aanbod van kvv (Kant en klaar Vers Vlees) hebben wij een unieke samenwerking met Degomeat. (www.degomeat.be)

Wij zijn in Nederland de partner en het verdeelpunt van Degomeat België, wij leveren aan particulieren, fokkers, grootverbruikers, verkoop punten en detailhandel. Op deze manier voorzien wij Nederland al ruim vijf jaar van een top kwaliteits product uit Belgie!

Ook voor natuurlijk gedroogde snacks bent u bij ons aan het juiste adres.

Rauw vlees voor honden is goed voor uw viervoeter.
Dit komt, omdat uw hond van nature een vleeseter is.
Natuurlijke hondenvoeding past dan ook beter in hun systeem.

Vers vlees voeding is populair.
Het voeren van vers vlees ook wel KVV (kant-en-klaar- vers vlees) heeft de afgelopen jaren enorm in populariteit toegenomen.
Bij ons kunt u terecht voor Vers vlees KVV, BARF & Natuurlijk gedroogde snacks voor uw hond.

Naast onze voorselectie, waardoor we alleen producten verkopen waar we zelf ook achter kunnen staan, bieden we ook advies op maat.
Niet ieder huisdier is namelijk hetzelfde en ieder dier kan andere behoeften hebben qua voeding, snacks en verzorging.

Door onze persoonlijke benadering maken we altijd tijd om je te helpen zoeken naar het juiste product voor jouw dier.
Je mag altijd contact met ons opnemen!
Filter 117 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 116 met beschrijving

• Marl Lemmens
    Geverifieerde klant van SpeciMal.nl

Snel en correcte levering en materiaal

• danielle van weersel

Ja zeker

• Hoe beoordeel je SpeciMal.nl?

• Marion Van Marle
    Geverifieerde klant van SpeciMal.nl

Heel goede kwaliteit, honden eten het graag en zien er geweldig uit. Aanrader!

• dick bennekom
    Geverifieerde klant van SpeciMal.nl

Netjes op tijd en goed spul

• agnes Bruins

Goede service

• Verhagen
    Review voor SpeciMal.nl

Goed product en op tijd leveren

• Annelies van Vlodrop
    Review voor SpeciMal.nl

Altijd goede service en snel geleverd met uitstekende producten, zowel KVV als brok!

• Jess
    Review voor SpeciMal.nl

Het graanvrije voer is echt een aanrader en het belangrijkste voor een normale prijs. Levering word snel aangeboden bij DPD. Maar DPD is wel een drama bij 30kilo bestelling komt de doos altijd helemaal kapot aan.

• Stephanie
    Review voor SpeciMal.nl

Goede service en goede kwaliteit!
    Afspraak is afspraak en altijd netjes geleverd.

• Bjorn
    Review voor SpeciMal.nl

Goede service, en goede producten