SpeciMal.nl

SpeciMal.nl

Bij Specimal.nl bent u aan het juiste adres voor uw hondenvoer en katten voeding.

Of het nu gaat om brokken, geperst / krokant of vers vlees (kvv) voor hond en kat, bij Specimal.nl vind u het beste voor uw huisdier(en) tegen een scherpe prijs!

Voor ons aanbod van kvv (Kant en klaar Vers Vlees hebben wij een unieke samenwerking met Degomeat. (www.degomeat.be)
Wij zijn in Nederland het verdeelpunt van Degomeat.

Heeft u een dierenwinkel, trimsalon of webshop en wilt u onze vers vlees producten ook in uw assortiment opnemen of als verkoop punt fungeren, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen voor onze scherpe prijzen voor retailers.
Filter 106 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 105 met beschrijving

• Monica de Koning

Snelle service, duidelijke site

• Michel Kerklaan
    Review voor SpeciMal.nl

Levering is op tijd. De hond is gek op dit voer.

• Hoe beoordeel je SpeciMal.nl?

• Alex

Is een goeie service

• Vera
    Review voor SpeciMal.nl

Snelle levering, vriendelijke bezorger en top product!

• Anita
    Review voor SpeciMal.nl

Goede service en goede kwaliteit diepvriesvoer Degomeat. Diepvries voer komt echt diepgevroren aan en op de afgesproken tijd. Ben je toch niet thuis dan kan je een briefje ophangen waar ze het kunnen neerzetten. Blijft goed want diepgevroren. Ook contact telefonisch en via mail loopt goed. Je krijgt snel een reactie en de juiste info. Dat heb ik de laatste echt wel anders meegemaakt bij andere leverancier van producten voor de hond. Fijn bedrijf en goede kwaliteit vlees.

• Liesbeth
    Review voor SpeciMal.nl

Heb kvv voer besteld en heb 2 donderdagen zitten wachten op levering niets ontvangen Wij hebben een mail gestuurd waar het voer bleef waarop wij een mail kregen Er stond letterlijk dat ze het geld terug hadden gestort en wij niet konden verwachten dat wij na een jaar weer konden bestellen op de aanbieding dus onze bestelling 30kg kvv voer word dus niet geleverd En. Dat wij psychiatrische patiënten waren Ook het geld is NOG NIET terug gestory

Antwoord van SpeciMal.nl

Wij hebben geen bestelling van u ontvangen. U bent geen klant van ons. Wellicht bent u in de war?

• Corné
    Review voor SpeciMal.nl

Bestelling gedaan op 25-11. De week erna op de bezorgdagen geen levering, dus een ticket aangemaakt. Geen antwoord gekregen. Een week na mijn vraag is mijn bestelling geannuleerd en het bedrag dat ik heb betaald terug betaald. Verder geen enkele communicatie. Eén ster voor de terugbetaling. Verder vind ik het een volkomen onbeschofte behandeling.

Antwoord van SpeciMal.nl

U heeft gebruik gemaakt van een actie die niet voor u was maar uitsluitend voor vaste klanten om ze te bedanken, dit stond duidelijk bij de producten! Dat u het dan toch probeert te bestellen kunnen wij ook niets aandoen. Inmiddels heeft u het geld terug en wil ik u vragen ook nooit meer iets bij ons te bestellen want uw manier van communicatie via ons ticket systeem kan natuurlijk echt niet!

• Roy haupts
    Review voor SpeciMal.nl

Je weet precies wanneer ze komen. En voornaamste goed product

• dick van bennekom
    Review voor SpeciMal.nl

goed spul en snel geleverd

• Helga
    Review voor SpeciMal.nl

Goede snacks nette prijs en nette levering