Special Gear | Outdoor & More

Special Gear | Outdoor & More

Wie zijn wij eigenlijk? Special Gear levert professionele en outdoor gerelateerde kleding, uitrusting en accessoires. Het team van Special Gear bestaat uit personen, met de nodige achtergrond en affiniteit met de producten en kunnen u voorzien van een gefundeerd advies.
De merken die Special Gear voert, zijn zorgvuldig uitgezocht en bevinden zich in het hogere segment. De producten zijn over het algemeen in gebruik in de praktijk en zijn uitvoerig getest op duurzaamheid, kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.
Special Gear doet rechtstreeks zaken met de desbetreffende importeurs, zodat u de originele producten voor een eerlijke en concurrerende prijs kunt kopen.

De zekerheden van http://www.special-gear.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016