Special Gear | Outdoor & More

Special Gear | Outdoor & More

Wie zijn wij eigenlijk? Special Gear levert professionele en outdoor gerelateerde kleding, uitrusting en accessoires. Het team van Special Gear bestaat uit personen, met de nodige achtergrond en affiniteit met de producten en kunnen u voorzien van een gefundeerd advies.
De merken die Special Gear voert, zijn zorgvuldig uitgezocht en bevinden zich in het hogere segment. De producten zijn over het algemeen in gebruik in de praktijk en zijn uitvoerig getest op duurzaamheid, kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.
Special Gear doet rechtstreeks zaken met de desbetreffende importeurs, zodat u de originele producten voor een eerlijke en concurrerende prijs kunt kopen.
9,1
Filter 194 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 193 met beschrijving

• Pilot81IR
    Review voor Special Gear | Outdoor & More

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Special Gear voor de uitstekende service die ze hebben geleverd bij mijn recente aankoop van Ballistische platen level IV. Deze aankoop was bedoeld om een vriend te ondersteunen die momenteel in Bakhmut aan het strijden is, en ik ben meer dan tevreden over de gehele ervaring.

Vanaf het allereerste contact met Special Gear voelde ik me volledig begeleid en gerustgesteld. Hun team stond klaar om al mijn vragen te beantwoorden en bood gedetailleerde begeleiding bij het kiezen van de juiste producten. Dit gaf me een ongelooflijk gevoel van vertrouwen in mijn aankoop.

De bestelprocedure verliep soepel en efficiënt, en de levering was snel en betrouwbaar. Special Gear heeft duidelijk een sterke toewijding aan klanttevredenheid en veiligheid.

Ik ben dankbaar voor de professionele en zorgzame benadering van Special Gear en ben gerustgesteld dat mijn vriend nu de best mogelijke bescherming heeft in deze uitdagende tijden. Ik kan Special Gear van harte aanbevelen aan iedereen die hoogwaardige beschermingsproducten nodig heeft.

Nogmaals bedankt aan het hele team van Special Gear voor hun uitzonderlijke service en toewijding!

• Joris Rombouts

Snell reactie

• Hoe beoordeel je Special Gear | Outdoor & More?

• Niels van Faassen
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Service is goed, optijd geleverd en vriendelijke mensen.

• Caro
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Goede prijzen, kwalitatief goede producten. Snelle levering.

• Tamara Ryazantseva
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Alles correct , snelle levering.

• Terence Polak
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

No nonsense, besteld...snel verzonden, alleen PostNL zorgt voor enige vertraging maar dat ligt niet aan Special Gear.

• JGM Nijkamp
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Product was van een vorige generatie, in 2013 werd de recente versie van het product uitgebracht.

Antwoord van Special Gear | Outdoor & More

Dat is helemaal correct. Dit is inderdaad de oudere versie, maar daar is de prijs ook naar. Er komen nog steeds aanvragen binnen voor juist deze versie.

• Joep
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Snel geleverd, prima product, duidelijke comms

• Jordy klaasen
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Snelle levering, goed verpakt. Koop hier al jaren met veel plezier.

• W.m Kinkel

Bestellen, verzenden, betalen.
    Hoe makkelijk kan het zijn.

• Petra Hubin
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Super snelle levering - zeer goed ingepakt en fantastisch product

Antwoord van Special Gear | Outdoor & More

Bedankt voor je positieve review Petra en veel plezier met het product.

• Willem de Groot
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Snelle levering en product naar wens.

• Erwald Voll
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Duidelijke website, snelle verzending, goed verpakt. Vraag door de klantenservice binnen een uur beantwoord.

Antwoord van Special Gear | Outdoor & More

Graag gedaan Erwald, bedankt voor de 5 sterren en graag tot een volgende keer.

Team Special Gear

• Albert Streunding

vlot gestuurd !

• Chris Bos
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Heerlijk assortiment, goede prijs /kwaliteit verhouding, gemakkelijk online bestellen, en de verzending is tippie toppie geregeld!

• Jeroen Jalving

Mail verkeer duidelijk taal

• Melanie
    Review voor Special Gear | Outdoor & More

Smiddags besteld volgende dag in huis. super service! ook de producten zoals omschreven ontvangen.

• Lyudmula Victorovna Vaschenko
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Van de 3 bestelde en betaalde eenheden kwam er slechts 1 overeen met de bestelling. Met betrekking tot 2 werd de vervanging overeengekomen, de derde werd zonder waarschuwing vervangen door een andere kleur.

• Anita Tirion

Goed verpakt.

• Katleen Van de wijngaert
    Geverifieerde klant van Special Gear | Outdoor & More

Er is een deel te kort bij de bestelling