Speelduurzaam.nl

Speelduurzaam.nl

Welkom bij Speelduurzaam.nl. Zoals de naam het al zegt, zijn wij een webwinkel die zich focust op het aanbieden van duurzaam speelgoed. Wij hebben onze leveranciers met uiterste zorg geselecteerd en wij staan daarom 100% achter onze producten.

Wij zijn een relatief nieuwe webwinkel, met als startdatum 13 november 2019, en wij streven ernaar om steeds meer mooie producten aan ons assortiment toe te kunnen voegen.

Al onze producten worden met duurzaam papier op een feestelijke manier ingepakt, wanneer je kiest voor onze gratis inpakservice.

Ons verpakkingsmateriaal is eveneens geproduceerd vanuit een duurzaam oogpunt en wij maken gebruik van ecologisch papieren tape.

Ons uitgangspunt is dat wij als webwinkel een steentje kunnen bijdragen aan een beter milieu en de nieuwe generatie een gezonde toekomst kunnen bieden.

Heb je vragen? Speelduurzaam staat telefonisch voor je klaar van maandag t/m zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur op 085-8770067.
Een e-mail sturen mag natuurlijk altijd en kan via klantenservice@speelduurzaam.nl.

Veel shopplezier en hopelijk tot ziens!
Wij zijn een nieuwe webwinkel, met als startdatum 13 november 2019, en wij streven ernaar om steeds meer mooie producten aan ons assortiment toe te kunnen voegen. Informatie over de merken die wij voeren wordt z.s.m. gepubliceerd.

Al onze producten worden met duurzaam kraftpapier op een feestelijke manier ingepakt, wanneer je kiest voor onze gratis inpakservice.

Veel shopplezier en hopelijk tot ziens!
Baby speelgoed , Fantasierijk speelgoed, Keuken en -accessoires, Educatief speelgoed, Puzzels
Filter 126 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 102 met beschrijving

• w. van der Lee

Leuke cadeau ideeën

• Marlous Tepper

Goede en snelle service

• Hoe beoordeel je Speelduurzaam.nl?

• I Geerdink
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Inderdaad een snelle levering en een mooi product.

• Ina Timpers
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Het keukentje valt wat klein uit op de foto lijkt het veel groter verder prima levering

• Mireille Van Eynde

Mooi speelgoed, stevig

• Hennie de Bok

Goede service

• JMH Gooskens

Alles prima

• Sylvia
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Goede service en product.

• M Blok

keurige afhandeling, goede service