Speelduurzaam.nl

Speelduurzaam.nl

Welkom bij Speelduurzaam.nl. Zoals de naam het al zegt, zijn wij een webwinkel die zich focust op het aanbieden van duurzaam speelgoed. Wij hebben onze leveranciers met uiterste zorg geselecteerd en wij staan daarom 100% achter onze producten.

Wij zijn een relatief nieuwe webwinkel, met als startdatum 13 november 2019, en wij streven ernaar om steeds meer mooie producten aan ons assortiment toe te kunnen voegen.

Al onze producten worden met duurzaam papier op een feestelijke manier ingepakt, wanneer je kiest voor onze gratis inpakservice.

Ons verpakkingsmateriaal is eveneens geproduceerd vanuit een duurzaam oogpunt en wij maken gebruik van ecologisch papieren tape.

Ons uitgangspunt is dat wij als webwinkel een steentje kunnen bijdragen aan een beter milieu en de nieuwe generatie een gezonde toekomst kunnen bieden.

Heb je vragen? Speelduurzaam staat telefonisch voor je klaar van maandag t/m zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur op 085-8770067.
Een e-mail sturen mag natuurlijk altijd en kan via klantenservice@speelduurzaam.nl.

Veel shopplezier en hopelijk tot ziens!
Wij zijn een nieuwe webwinkel, met als startdatum 13 november 2019, en wij streven ernaar om steeds meer mooie producten aan ons assortiment toe te kunnen voegen. Informatie over de merken die wij voeren wordt z.s.m. gepubliceerd.

Al onze producten worden met duurzaam kraftpapier op een feestelijke manier ingepakt, wanneer je kiest voor onze gratis inpakservice.

Veel shopplezier en hopelijk tot ziens!

Lidmaatschap per 21-10-2022 stopgezet

9,4
Filter 136 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 108 met beschrijving

• Tessa De Vries
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Duidelijke informatie, snelle verzending en zomaar twee leuke attenties in de verzenddoos!

• Gerrian Curvers
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Alles perfect, in gepakt.
    Was een leuke verrassing.

• E. van den Berg

• B. Keulers-Huntjens

Zeer goed

• Krista
    Review voor Speelduurzaam.nl

De bestelde artikelen waren heel mooi ingepakt, het is snel geleverd en de prijs is goed. Fijne winkel om speelgoed te bestellen!

• w. van der Lee

Leuke cadeau ideeën

• Marlous Tepper

Goede en snelle service

• Louise Hughes
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

De bestelde item verzenden ipv een andere

• I Geerdink
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Inderdaad een snelle levering en een mooi product.

• Ina Timpers
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Het keukentje valt wat klein uit op de foto lijkt het veel groter verder prima levering

• Mireille Van Eynde

Mooi speelgoed, stevig

• Hennie de Bok

• JMH Gooskens

Alles prima

• Sylvia
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Goede service en product.

• M Blok

keurige afhandeling, goede service

• Lorenzo Soubry

Geweldige service !

• Ineke Van Weele
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Mooi speelgoed voor goede prijzen

• Hans van der Meij
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Het bestelde artikel voldeed niet aan mijn verwachtingen. Hierover heb ik contact gehad met het bedrijf, waarna het naar volle tevredenheid is opgelost .
    Mijn complimenten!

Antwoord van Speelduurzaam.nl

Beste Hans,
    Het is erg vervelend dat de puzzel u niet bevalt. Meteen 1 ster uitdelen vinden we wel erg hard, maar dat is natuurlijk geheel aan u. We hadden graag van u willen horen wat er zo tegen viel aan de puzzel en dan hadden we het netjes met u kunnen oplossen. Retourneren is met een goede reden altijd mogelijk bij ons. Wij willen graag iedereen tevreden stellen die bij ons speelgoed koopt en hebben daarnaast hele eerlijke prijzen. Als u het artikel online opzoekt en vergelijkt met andere winkels, kunt u dat ook zien.
    Wij zijn in staat om het alsnog netjes met u op te lossen. U mag ons dan een mailtje sturen naar: klantenservice@speelduurzaam.nl.
    Met vriendelijke groeten,
    Bram & Chantal

• Judith Smit
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Snelle levering, super mooi verpakt en allemaal precies zoals besteld!

• Carola
    Geverifieerde klant van Speelduurzaam.nl

Snel verzonden, leuk verpakt, attent extra cadeautje en daarnaast een leuk assortiment aan duurzame producten!