Uitslagsweg 26A 26A

Richard Buskens beoordeelde op 2019-07-17

Goed

Maud Geven beoordeelde op 2019-07-15

Henriet Riemsma beoordeelde op 2019-07-07

Heel tevreden, eerste levering was de spiegel helaas aan diggelen door vervoer?? Goed en snel opgelost door mail contact!! Bedankt en ben er heel blij mee ☺️

Franca Braun beoordeelde op 2019-07-06

Joost beoordeelde op 2019-06-29

Spiegel werd netjes op tijd geleverd en ziet er prima uit. Prima kwaliteit

Hetty van Leeuwen beoordeelde op 2019-06-29

Karen Van Bijsteren beoordeelde op 2019-06-24

Annie Tjerkstra beoordeelde op 2019-06-23

Spiegel was bij levering gebroken en daardoor lijst ook zwaar beschadigd. Kan gebeuren. Binnen 2 weken was er een nieuwe geleverd, extra goed ingepakt.

Lisa de Waal beoordeelde op 2019-06-19

De spiegel was stuk toen ik hem uit de verpakking haalde. Deze werd vlot omgeruild voor een spiegel die niet stuk was. Zonder grote problemen en voor een mooie prijs heb ik nu een prachtige spiegel. Bedankt.

R. Oostindien beoordeelde op 2019-06-13

Ruud De Vos beoordeelde op 2019-06-11

Monique Van valen beoordeelde op 2019-06-10

Mooie spiegel besteld, snel geleverd

Ton Eberson beoordeelde op 2019-06-03

10 dagen moeten wachten op levering vindt ik wel erg lang.
De ophang haakjes zaten verkeerd gemonteerd heb nieuwe moeten halen

Reactie van Spiegelshop.nl:
Beste Ton,
Dat is jammer te horen. Normaal gesproken is de spiegel er binnen een week, uiterlijke levertijd bij ons, zoals vermeld op de site, is 2 weken. Dit is door de feestdagen niet gelukt. De ophanghaakjes worden normaal gesproken gemonteerd door de klant. Dit doen we omdat de plaats waar ze op de spiegel gemonteerd moeten worden kan varieren naar wensen van de klant. Bij deze spiegel is dit niet zo. Uiteraard kunnen klanten dit altijd bij ons aangeven, we sturen dan kosteloos een ophangsysteem toe.
Met vriendelijke groet, Anne Mijnders

Jascha Tra beoordeelde op 2019-06-01