Spiegelshop.nl

Spiegelshop.nl

Spiegels online kopen bij dé spiegelshop van Nederland! Spiegelshop heeft vele soorten spiegels. De spiegels worden met 100% gemak, veilig thuis geleverd! Want bij ons kun je eenvoudig betalen via iDeal. En zoek je een afmeting die buiten de standaard maten valt, ook dat is geen probleem bij dé spiegelshop van Nederland, bijna elke spiegel kunnen wij op maat leveren. Neem met ons contact op en wij kijken wat mogelijk is. Al onze spiegels worden gemaakt in Hengelo (ov), Nederland. Mocht je niet 100% tevreden zijn, dan bieden wij je de mogelijkheid aan om de spiegel binnen 14 dagen aan ons te retourneren, dit is mogelijk bij alle standaard maten. Spiegels kopen wordt zo erg makkelijk!
8,9
Filter 1080 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 642 met beschrijving

• S. Nussy
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Mooie prijzen, goede kwaliteit, snelle afhandeling en bezorging.

• Celine
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Heel mooi product, service prima

• Hoe beoordeel je Spiegelshop.nl?

• Dirk Mertens
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Goed contact via de chat, prima prijzen, snelle en correcte levering. En ook nog eens hele goede kwaliteit. Top.

• Trijntje Vink
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Hele mooie met de hand gemaakte spiegel . Daarom duurde het wat langer , maar ben er heel blij mee

• Wies Vennegoor op Nijhuis
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Mooie spiegel, alleen jammer dat je niets mee geleverd krijgt aan schroeven om het op te hangen.

• Anne van Calker
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Snelle levering, mooie kwaliteit spiegels!

• Bruno Gambini

100%!!!

• Joost Feld
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Moest ontzettend lang wachten op product en werd matig op de hoogte gehouden.

• Jan Pol
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Ze hebben hun uittestten best gedaan om het spiegel zo snel mogelijk te bezorgen. Werden ook goed op de hoogte gehouden

• Carola Grillet van tigchelhoven
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Slechte communicatie: Mooie spiegel besteld 8 weken later pas geleverd, zelf contact met hen opgenomen na 3 weken en nog steeds en keer na 6 weken anders hadden ze niks van zich laten horen.
    Maar ben blij met mijn spiegel

• Joan
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Heldere website en transparante tijdige levering.

• MvS
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Prima bestelproces, levering mag sneller. Kwaliteit is uitstekend voor een goede prijs.

• J. de Vries
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Mooi product, maar wel een lange levertijd.

• Marjo Utens-lahaye

Top !!! Goed geregeld met de bezorger

• Martha
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Niet tevreden over de bezorging. Is op een verkeerde adres bezorgd. Ik moest zelf gaan zoeken waar het bezorgd was, en er mee gaan sjouwen. Geen excuses van de bezorger.

• Mr. Q.
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Mooie spiegel, hoewel beschadigd door transport werd het goed opgepakt en keurig vervangen.

• Jet
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

De spiegel zat er los in. Na een mail gestuurd te hebben, werd deze snel beantwoord en ons een goed voorstel gedaan. Erg goede service!
    En over de spiegel zijn we ook tevreden.

• Hannie

Top levering

• top service
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Andere maat was geen probleem, snel geleverd en prima te woord gestaan

• Hilda
    Review voor Spiegelshop.nl

Was een probleem met mijn spiegel
    Contact gehad
    Kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd
    Echt super
    Na een week werd er een nieuwe bezorgd