Sporthoesjes.nl

Lidmaatschap per 13-09-2021 stopgezet

8,3

• Erik de Gier
    Geverifieerde klant van Sporthoesjes.nl

Wat moet je zeggen als een bestelling goed is gegaan???
    gewoon besteld en het is keurig afgeleverd.

Maar zo moeilijk is dat volgens mij niet.

• Gerard vO
    Geverifieerde klant van Sporthoesjes.nl

Snel bezorgd wat ik had besteld. Product doet volledig aan mijn verwachtinge. Hartelijknbedankt

• Hennie van der Heijden
    Geverifieerde klant van Sporthoesjes.nl

Makkelijk bestellen en snelle levering

• Alex ter Haar
    Geverifieerde klant van Sporthoesjes.nl

Vlot geleverd, ondanks de feestdagen.

• Luuk Latour
    Geverifieerde klant van Sporthoesjes.nl

De aankoop wordt bevestigd als je het afgesloten plastic open maakt, maar pas na dit open maken kon ik merken dat de materiaalkwaliteit van de oortjes slecht was. Dat voel je meteen, maar pas na dat je dus niet meer terug kan. Oortjes zijn zonder hier apart mee om te gaan binnen een maand gestopt met werken.

Antwoord van Sporthoesjes.nl

oordopjes is nou eenmaal een hygiënisch risico product waardoor we deze na openen niet meer retour nemen, je wil tenslotte geen oordopjes kopen die iemand al in zijn oren heeft gehad. Een defect in zo'n korte tijd kun je natuurlijk gewoon melden. en word in de meeste gevallen gewoon opgelost

• Dana Van Essen
    Geverifieerde klant van Sporthoesjes.nl

Ik heb een iPhone 8 plus hardloop hoesje besteld en het gat waar je je oordopje in stopt was er niet bij dat hoesje dus heb het zelf maar open geknipt.. De touch via het hoesje deed het helemaal niet... ik heb er best veel voor betaald. Erg jammer!

• Yolanda Rook
    Geverifieerde klant van Sporthoesjes.nl

Levering precies volgens informatie op de site.
    Hoesje voldoet aan verwachting.
    Blij mee

• Berry Philippa
    Geverifieerde klant van Sporthoesjes.nl

Ik bestelde een hoesje met snelle verzending (track&tracé) maar had na 3 dagen nig niets binnen. Wel ontving ik een mail van hen naar zonder track&tracecode. Op mijn verzoek om dan de verzendkosten te retourneren kreeg ik geen reactie.

Antwoord van Sporthoesjes.nl

we hebben de t&t code 2 uur nadat u hier om vroeg nagestuurd. bestelling is vervolgens kwijt geraakt door postNL en we hebben direct een nieuwe hoes toegestuurd.. zelf dachten we dat we u hier zeer degelijk mee hebben geholpen

• Alexander Mulder
    Geverifieerde klant van Sporthoesjes.nl

De gerekende verzendkosten voor brievenbus post is echt belachelijk. Dit was eenmalig, bestel hier nooit weer iets.

Antwoord van Sporthoesjes.nl

Standaard versturen wij GRATIS, u kiest zelf voor brievenbus met track en trace via PostNL waar wij slechts 2,75 voor rekenen.

• marlies overkamp
    Geverifieerde klant van Sporthoesjes.nl

ik heb de verkeerde kleur binnengekregen, had een paars besteld en heb een roze gekregen,

vriendelijke groet Marlies

• Viola Hendriks

Geweldige service!

• Rob
    Review voor Sporthoesjes.nl

Jammer. Tot 2x toe een slechte beoordeling geschreven over een ontvangen item.
    Review wordt niet geplaatst door sporthoesjes.nl. Onbetrouwbaar review systeem = onbetrouwbare reseller.

Hi Rob,

Wat raar dat je review niet geplaatst is. We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent. Graag verneem ik waar je niet tevreden over bent, wie weet kunnen wij het voor je oplossen. Stuur even een mailtje naar info@sporthoesjes.nl, dan kan ik je verder helpen.

Alvast een fijn weekend toegewenst.

Nick Kole

• J. van Dinther
    Review voor Sporthoesjes.nl

Ik had het juiste hoesje zo gevonden op de website en de levering was snel en correct (en bovenal geen verzendkosten).
    Ben een tevreden klant.

N.B. Ik wilde nog meerdere personen aanraden om naar deze webwinkel te gaan, maar zie nu sinds enkele dagen dat de webwinkel gesloten is. (??) Ik hoop dat dit tijdelijk is..

Antwoord van Sporthoesjes.nl

Dat was inderdaad voor heel eventjes

• D.K
    Review voor Sporthoesjes.nl

Super slechte service! Ik had op 24 mei mijn bestelling geplaatst, en ook betaald. Er stond dat het in 3 dagen geleverd zou worden maar tot heden heb ik nog steeds niks ontvangen. Ik bestel hier nooit meer!

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Helaas is er bij ons vorige week enorme vertraging opgelopen wegens persoonlijke omstandigheden. Om deze reden konden we de bestelling pas maandagavond verzenden, hoogstwaarschijnlijk is deze vandaag en anders uiterlijk morgen bij u in huis.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via: info@sporthoesjes.nl

Excuses voor het ongemak.

Laurens

www.sporthoesjes.nl
    info@sporthoesjes.nl

• Wouter
    Review voor Sporthoesjes.nl

Fijne site en snelle levering. Hier kom ik vaker!