Squishybaas.nl

Squishybaas.nl

Squishy kopen goedkoop doe je eenvoudig en snel in onze winkel op Squishybaas.nl. Onze naam zegt het al wij zijn de baas op het gebied van goedkope squishies. Koop je een squishy pakket dan ben je altijd goedkoop uit bij ons! Het squishy verrassingspakket bevat 30 verschillende squishies voor slechts € 39,95. Je betaalt dan omgerekend slechts € 1,33 per squishy! Een squishy pakket is leuk om uit te delen aan kinderen of collega’s, je tovert direct een lach op ieders gezicht met de vrolijke squishies. Je kunt ze natuurlijk ook allemaal zelf houden en gaan verzamelen.

Squishies zijn eigenlijk een vrolijke variant op de ouderwetse stressbal, of eigenlijk antistressbal. Een slow rising squishy is gemaakt van een traagschuim foam waardoor hij na het knijpen (squishen) langzaam weer in zijn originele vorm terug veranderd.

Een squishy ijsje, squishy panda en squishy melkpak zijn enkele voorbeelden van de populaire squishies. Sommige squishies zijn behalve om lekker in te knijpen ook leuk ter decoratie of als sleutelhanger.

De goedkoopste squishies van Nederland en België vind je natuurlijk in onze webshop!

Lidmaatschap per 30-07-2021 stopgezet