Steigerdeals.nl

Steigerdeals.nl

Van Steigers & Rolsteigers | Steigerdeals.nl

Bij Steigerdeals vindt u de juiste steiger voor uw klus. Of u op zoek bent naar een rolsteiger, kamersteiger of steigeraanhanger, wij hebben deze altijd op voorraad. Nog mooier, wanneer u vandaag voor 15:00 uur besteld en betaald via de webshop, heeft u uw steiger binnen 1 werkdag gratis op de door uw gekozen locatie geleverd.

Wij bieden u een uitgebreid aanbod van steigers voor bedrijven en particulieren. Voor de professionele of voor de doe-het-zelf klussen. Onze producten zijn allen TÜV gecertificeerd en worden gemaakt van hoogwaardig materiaal in onze Nederlandse fabriek. Ook kunt u bij ons uw verdere steigermateriaal of steigeraanhangers vinden. Denk aan platformen, schoren, kantplanken of steigerwielen.

Kijk gerust eens in ons ruime assortiment van rolsteigers, kamersteigers, ladders, trappen en steigermaterialen, en neem als u vragen heeft gerust contact met ons op via 085- 0656192. Wij helpen u graag bij het vinden van de perfecte steiger in Nederland & België!
9,3
Filter 4057 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2462 met beschrijving

• Danny
    Review voor Steigerdeals.nl

Prima service en communicatie!

• Jan
    Review voor Steigerdeals.nl

Snel geleverd en mooie rolsteiger. Dank voor de goede service.

• Hoe beoordeel je Steigerdeals.nl?

• Edgard Vangeel
    Review voor Steigerdeals.nl

Op 16/5/2023 een nieuwe steiger besteld en die werd snel geleverd. Maar bleek een foute keuze geweest te zijn van mijzelf. Maar Steigerdeals had snel een retour geregeld en de foute steiger kan teruggestuurd worden. Na de juiste steiger gekozen te hebben en het verschil bijbetaald ging het wel een beetje fout met het versturen van de tweede steiger en de communicatie hieromtrent. Maar uiteindelijk is alles goedgekomen en zijn we erg tevreden.

• Sven Struyf
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Snelle levering, netjes en stevig verpakt.

• Bekaert Philip Van Houtven

snel en correct

• Eelco Plas
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Top levering prima op tijd op aangegeven adres.

• Dirk Evert van Amersfoort
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

De klant is zeker geen “koning” bij steigerdeals. Beloofde levertijden zijn slechts valse lokkertjes, die ze niet waar kunnen maken. Verschuilen zich achter de transporteur, maar deze hebben ze wel zelf in de arm genomen! Valse beloftes (gratis trapje ter compensatie voor het leed) wordt niet nagekomen. Tig keer moeten bellen en mailen. Uiteindelijk een magere financiële tegemoetkoming gekregen… nou, nou… Ze zijn echt blij met je dat je een steiger bij ze gekocht hebt… Misschien gaan ze de klanten weer eens waarderen, wanneer deze wegblijven…?!?

• Sebastian Marciniak

All perfect

• p.p.j de weerd
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Goede uitleg per telefoon.
    Niet gehaast, niks moet.
    Levering prima.

• Jaap Vis
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Snelle levering, en netjes geplaatst

• Ed Ferdinandus
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Snelle en correcte levering, leuke prijs voor stevige rolsteiger.

• Frans Poels
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

na levering blijkt dat er een technisch defect is aan de steigerplank. Een aluminium lat lijkt zo'n 4 mm hoger te liggen dan de steigerplank zelf, dus gevaar voor struikelen. Ik heb dit per email gemeld en ik werd snel daarna opgebeld met de vraag om een extra foto, die ik dan doorgestuurd heb. Kort daarna werd gemeld dat de steigerplank omgewisseld zal worden. Dit is nu gebeurd. Dus naast de erg scherpe prijzen, ook een goede service en vlotte afhandeling.

• Stef van den Bosch

Top geregeld en snel.

• R. Bosman
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

producten voldoen aan de eisen kwalitatief goed tegen een redelijke prijs. levering conform de gegevens op de website. Snelle en adequate hulp via een chat functie als je vragen hebt

Antwoord van Steigerdeals.nl

Goedemorgen,

Erg bedankt voor deze positieve review! Alle benoemde punten proberen we dagelijks te verbeteren, vandaar is het goed om te zien dat het wordt opgemerkt.

We wensen u veel werkplezier toe met de kamersteiger!

Groetjes,
    Ruben

• Arjan Laan
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

snelle levering en alles volgens afspraak geleverd! Helemaal top.

• Aard Zantinge

Vlotte, correcte levering

• Isomate Isolatie en montage
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Levering volgens afspraak. Netjes en goed

• Dirk Proost
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Vlotte afhandeling... professionele hulp... correct bedrijf...

• Frank Vosters
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Duidelijke website, product snel gevonden.
    Besteld, betaald volgende dag s'middags al in gebruik genomen

• Khaled Chouta
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Snelle levering en duidelijkheid super!!!