StepSportShop
StepSportShop, het adres voor uw step.

Wij begrijpen dat het kiezen van de juiste step niet altijd even makkelijk is. Daarom hebben wij persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staan. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via mail, telefoon of via WhatsApp en helpen u graag bij het uitzoeken van de juiste step voor uw activiteiten.

Wij zijn gevestigd in Apeldoorn en zijn gespecialiseerd in steppen voor: Canicross, Stepjoring, Mushing, Off-road, City steppen, Woon-werkverkeer en kindersteppen. Wij zijn onder andere dealer voor de merken: Gravity Free Scooters, Kickbike, Mibo, Yedoo, Traczer en Micro

Heeft u vragen neem dan gerust contact met ons op.

Eric & Barbara van Duuren
StepSportShop

• Irene van Hasselt
    Geverifieerde klant van StepSportShop

Eigenaar heeft veel moeite gedaan om mijn bestelde steps alsnog op tijd bij me te krijgen, toen er in eerste instantie bij de verzending (buiten hem om) iets mis ging.

• Emiel van Duuren
    Geverifieerde klant van StepSportShop

Keurig op tijd. Alles prima ontvangen. snelle service

• Hoe beoordeel je StepSportShop?

• Wesley Stam

Uitstekende service!!!!!!!!!!!!

• Astrid Trinker

• Andreas
    Review voor StepSportShop

Super service, very responsive, everything is fine.

• Jurgen Van Ooijen

Super service

• Marga Elbers
    Review voor StepSportShop

Zou de webpagina graag iets gebruiksvriendelijker willen hebben nu moet je op de kleine plaatjes van de step drukken. Ook het plaatje van de step die je bekijkt mag makkelijker door door te kunnen zwypen. Veder veel keus.

• Johan de Moor
    Review voor StepSportShop

Goede en snelle service! Scherpe prijs en Eric denkt pro-actief met je mee!

• Jeroen Scholtemeijer
    Review voor StepSportShop

13:50 een bestelling geplaatst en de volgende dag kon mijn zoontje al op zijn nieuwe loopfiets stappen. Contact via mail verliep snel en vriendelijk.
    Ik raad anderen deze winkel zeker aan!

• Remie Brink
    Review voor StepSportShop

Ik ben zeer zeer tevreden. Een erg goede service.