Stip & Stof

Stip & Stof

Stip & Stof is dé webwinkel voor stoffen en fournituren. Je kunt bij ons terecht voor de leukste modestoffen voor dames en kinderen. Maar ook voor naailessen ben je bij ons aan het goede adres.
De zekerheden van https://stipenstof.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wil je leren naaien? Dan is Stip & Stof de plek die jou wil voorzien van de beste materialen en adviezen. Wij helpen jou graag op weg om de juiste keuze te maken. Of dat nou in het atelier is of via de site, elke klant is koning(in)! Bij Stipenstof.nl staan we voor persoonlijke service, vakbekwaamheid en goede materialen.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020