Stoerhorloge.com

Stoerhorloge.com

Horloges voor heren en dames koop je Veilig & Vertrouwd bij Stoerhorloge.
Wij vinden dat iedereen een horloge om zijn of haar pols verdient!
Stoerhorloge heeft een breed assortiment van herenhorloges en dameshorloges.
In onze collectie vind je stoere, stijlvolle, sportieve, klassieke en moderne horloges voor heren en dames.

Lidmaatschap per 20-10-2021 stopgezet

8,9
Filter 32 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 31 met beschrijving

• Patryk Mirek

Git jest

• w.a.a. Pasker
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

mijn gewenste horloge was niet meer leverbaar. Toen heb ik een ander horloge met gratis bandje erbij gekregen, zodat het toch nog naar mijn wens was.
    Het horloge was er niet snel, maar mijn mails werden snel beantwoord en dat vond ik erg fijn. Al met al zeer tevreden.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste mevrouw Pasker, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij hopen dat het kunnen afwisselen van de horlogebanden op uw automatische dameshorloge een mooie toegevoegde waarde is ;-) Heel veel plezier ermee!

• Jasper

Goeie service!

Beste Jasper,

Dank voor deze mooie beoordeling en heel veel plezier met dragen.

Hartelijke groet,
    Team Stoerhorloge

• Andor van Koeveringe
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Zeer nette service en ondanks deze drukke tijd heb ik vlot het horloge ontvangen, direct vanuit het distributiecentrum in Frankrijk!

Beste Andor,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Natuurlijk proberen we ook rond de feestdagen iedereen zo goed en zo snel mogelijk te voorzien van een mooi horloge. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier van het mooie automatische horloge!

Hartelijke groet,
    Team Stoerhorloge

• Freek Lamberts
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Ontzettend goede service. Toen mijn product er niet was hebben ze gekeken wanneer het wel weer binnen zou zijn, hebben ze me hierover gebeld en het over laten komen uit Hong Kong. Toen ze zagen dat de bezorging niet gelukt was, hebben ze me direct een mailtje gestuurd met de vraag of het gelukt was een nieuwe afspraak te maken. Heel attent!

Beste Freek,
    Dank voor de mooie beoordeling! We zijn ook heel blij met klanten zoals jij ;-)
    We doen er alles aan om altijd een zo hoog mogelijke klantenservice te bieden. Heel veel plezier met het horloge!
    Team Stoerhorloge.com

• Dirk Jan
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Snelle correcte aflevering, mooie prijs kwalitiet verhoudingen.

Beste Dirk Jan,
    Dank voor uw positieve feedback. Wij geloven dat horloges voor iedereen zijn, dus we doen hard ons best om altijd de hoogste kwaliteit voor de beste prijs te leveren. Heel veel plezier met het mooie Pierre Lannier horloge. Met vriendelijke groet, Team Stoerhorloge

• Richard Bakker
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

goed en snel geleverd, duidelijke communicatie.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Hartelijk dank voor je beoordeling Richard, wij wensen jullie nog heel veel plezier van het mooie automatische horloge toe!

• Annemieke Loek

Goede service, snelle reactie

Antwoord van Stoerhorloge.com

Dankjewel voor de mooie beoordeling Annemieke! Heel veel plezier gewenst van het mooie NOWA hybride smartwatch horloge!

• Arthie Bahorie
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Geweldige service, zeer klant vriendelijke medewerkster. Horloges zijn echt heel mooi. Nogmaals bedankt Angie.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste Dewa en Arthie, heel graag gedaan en jullie natuurlijk bedankt voor de bestelling van de mooie horlogeset met gravering voor jullie 20 jarig jubileum!

• Caroline In't Veld
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

goede service prima contact met de klantenservice.

Beste Caroline,

Dank u voor de positieve feedback. Wat fijn om te horen dat u onze klantenservice als prettig hebt ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met het gekozen horloge!

Groet,
    Team Stoerhorloge.com

• Joep van Hees
    Review voor Stoerhorloge.com

De service en klantvriendelijkheid is zeer goed. Ook is de levering goed geregeld, en de horloge erg mooi. Een aanrader wanneer je een mooie horloge van goede kwaliteit zoekt.

Beste Joep,

Heel erg bedankt voor je positieve review! Wij hopen dat jouw vader lang plezier zal hebben met zijn mooie Pierre Lannier horloge!

Groet, Team Stoerhorloge

• Nick Broekman
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Coulance en service van level 1999 naar 2020 toe trekken. Dus niet meer dingen die doodnormaal zijn geworden in ecommerce land verstoppen in de kleine lettertjes van de algemene voorwaarden:
    - Zending uit frankrijk laten komen met lange verzendtermijnen terwijl het in de Nederlandse taal als voorradig wordt gepresenteerd. Dat het product ergens ter wereld voorradig is snap ik ook wel, dit is erg misleidend.
    - Retourzenden op eigen kosten, geen faciliteit met retouretiketten. Dat is echt onnodig gedoe gewoon.
    - Opmerking betreft sealen en het niet terug nemen van artikelen. Nergens voor nodig en geen klant die dit weet bij ontvangst. Zelf een horlogewebshop gehad, echt niet nodig. Als je dat wel doet, maak dit dan op zijn minst VEEL duidelijker.
    - Tref geen telefoonnummer aan. Altijd een red alert. Helaas dit keer gemist. Stom van me, dat blijkt nu ook.

voelt allemaal een tikkie geforceerd zo. Ik ga hier niet meer bestellen. Aan de reviewcijfers die ik online lees twijfel ik zelf nu dan ook enorm of ze eerlijk zijn vergaard.

Beste Nick,

Wat jammer om te vernemen dat je een vervelende ervaring hebt. We hebben al meermaals contact met je gehad om een aantal punten uit te leggen, maar hierbij nogmaals de antwoorden op jouw feedback.

Op onze site staat heel duidelijk vermeld dat onze levertijd 3-5 werkdagen is, juist om te voldoen aan verwachtingsmanagement. We hebben veel op voorraad, maar het kan zeker met onze hardlopers soms erg hard gaan waardoor we moeten bijbestellen.

Al onze horloges worden kosteloos verzonden. Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, komen de retourkosten voor jouw rekening als de webshop dit aangeeft op zijn website. Dit is conform de wet.

Wat betreft het terugnemen van producten; het dient in dezelfde staat te worden geretourneerd als je deze hebt ontvangen. Volgens mij is dit niet nieuw , ongeacht een webshop of fysieke winkel.

Je kunt ons altijd bereiken per mail, telefoon en messenger.
    Voor de zekerheid ons nummer is; +31850470059

Wat betreft jouw laatste opmerking; Vanuit het keurmerk wordt altijd standaard een notificatie gestuurd om een beoordeling te schrijven. Als je twijfels hebt aan de betrouwbaarheid van de reviews kan je altijd contact opnemen met webwinkel keur, hierbij zijn we aangesloten. Zij controleren regelmatig alle aangesloten webwinkels of zij leveren conform de vastgestelde voorwaarden.

Ik hoop dat we je vragen voldoende hebben beantwoord. Mocht je nog verdere vragen hebben dan kun je ons altijd even bellen op +31850470059

• Claudia

Super service!

Antwoord van Stoerhorloge.com

Hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling Claudia! Uiteraard wensen wij je heel veel plezier met de schitterende horlogeset van Pierre Lannier toe! ⌚️🔥

• Arno Brok
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Mooie producten tegen een redelijke prijs. Goede service.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste Arno, hartelijk dank voor je beoordeling en veel plezier met het horloge gewenst!

• Bernhard van der Schaaf
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

We hebben 2 pracht horloges ontvangen. Door alle corona ellende duurde dit wat langer als normaal. De communicatie was perfect en we zijn altijd vriendelijk te woord gestaan. Ee fijne en betrouwbare webwinkel!

Antwoord van Stoerhorloge.com

Hi Bernhard, bedankt voor deze mooie beoordeling en natuurlijk jullie begrip tijdens de corona crisis. We vinden het geweldig te horen dat jullie blij zijn met de schitterende horlogeset van Pierre Lannier die jullie hebben aangeschaft. Heel veel plezier ermee!

• Dory Visser
    Review voor Stoerhorloge.com

Goede service. Prettige mailwisseling.
    Probleem naar tevredenheid opgelost.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste mevrouw Visser, hartelijk dank voor uw beoordeling! Graag gedaan, wij hopen dat het volledig nieuwe horloge dat ter vervanging is opgestuurd voldoet. Wij wensen uw man veel draagplezier van dit mooie horloge!

• Jelly v d Bogaard-Krom
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

De verscheidenheid aan mooie horloges, vriendelijke mensen , zeer correct maar ook snelle bezorging!

Antwoord van Stoerhorloge.com

Bedankt voor deze mooie beoordeling, heel veel plezier gewenst van het mooie dameshorloge!

• Jeroen Jansen
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Levertijd van 2-4 werkdagen helaas niet haalbaar geweest met wat ik had besteld. Communicatie over status van bestelling ook niet naar verwachtingen verlopen.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste heer Jansen, wat jammer van de beoordeling. Het door u bestelde horloge is inderdaad met enige vertraging bij u afgeleverd. Het betrof hier het allerlaatste exemplaar op dat moment van dit Pierre Lannier horloge, welke wij daarom vanuit het hoofdkantoor aan u hebben laten toesturen waarmee de levertijd in dit geval op ruim 1 week kwam. Wij hopen desondanks dat het horloge naar wens is, in ieder geval heel veel plezier ermee!

• Remco Winia

Persoonlijke service

Antwoord van Stoerhorloge.com

Bedankt Remco voor je beoordeling en natuurlijk de bestelling van het mooie Thomas Earnshaw horloge. Heel veel plezier ermee!

• M. van Veen
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Prima geholpen door Angie met mijn zoektocht naar een speciaal model van Pierre Lannier. Ben er helemaal happy mee.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Bedankt voor de mooie beoordeling en natuurlijk voor de bestelling van het schitterende Pierre Lannier horloge met de extra horlogeband. Heel veel plezier ermee!