Stream-PC.NL

Stream-PC.NL

Stream-PC.NL is gespecialiseerd in het bouwen van high end pc systemen geschikt voor het gebruik in Live-Streaming, Gaming en video editing.
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

• Erik & Wil
    Review voor Stream-PC.NL

Voor de tweede keer al perfect geholpen aan een heel nieuw systeem met alle randapparatuur erbij. Top

• Steven Ekelmans
    Geverifieerde klant van Stream-PC.NL

Goeie service! je krijgt hulp wanneer nodig is!

• Hoe beoordeel je Stream-PC.NL?

• Tim Stins
    Geverifieerde klant van Stream-PC.NL

Heel prettige directe omgang met klanten door gebruik te maken van discord. Mocht je vragen hebben dan kan je ze gerust stellen, topwinkel!

Hallo Tim,

Hartelijk dank voor jouw mooie Review! We zien je uiteraard graag terug en ik ben blij om te horen dat de service jou beviel.

• Ruben D
    Geverifieerde klant van Stream-PC.NL

Videokaart gekocht van stream-pc.nl voor een normale prijs. Werd snel en netjes geleverd. Ook de service is goed, want had een paar kleine vragen en die werden netjes (telefonisch) beantwoord! Echt een aanrader.

Hallo Ruben,

Bedankt voor jouw mooie review! Ik ben heel blij om te horen dat de service die jou verleent werd als prettig ervaren is.

• Damian
    Review voor Stream-PC.NL

Ik wou graag een game pc kopen & was hier helemaal nieuw in, Deze mensen hebben me heel goed geholpen door alles aan mij te informeren & al mijn vragen snel te beantwoorden!

Verder hadden ze al een een PC staan die al afgebouwd was & aan al mijn eisen voldeed, Er werdt snel gehandeld & had binnen 3 dagen een gloednieuw gebouwde game pc binnen & ben sinds de dag van vandaag nog super blij met deze aankoop!

Verder helpen ze me na de aankoop nog steeds met al mijn vragen & blijven ze hele goeie service aanbieden!

Een hele goeie aanrader dit!

• Pavel Parushev
    Geverifieerde klant van Stream-PC.NL

Moiie prijzen an goede service!

• Ilja van der Laan
    Geverifieerde klant van Stream-PC.NL

Hele goede service. Alleen raad ik aan iets sneller te reageren op email. Anders absoluut 5 ★★★★★!

• H. M. R. Juursema
    Geverifieerde klant van Stream-PC.NL

Goede videokaart besteld voor een eerlijke prijs. Het liep echter niet helemaal soepel. De factuur werd niet opgestuurd, na hier achteraan te hebben gemaild, heb ik vijf dagen moeten wachten, nog een keer moeten mailen en kreeg toen pas antwoord en een factuur. Vervolgens bleek dat (zo bleek later) door een bug in Bunq het leek alsof de betaling dubbel was afgeschreven. Dus ik weer gemaild om opheldering te vragen. Na zes dagen geen antwoord nog een keer gemaild en kreeg toen de reactie van het betaalsysteem doorgestuurd (gedateerd van de dag dat ik om opheldering had gevraagd), dat het alleen een fout van Bunq is en dat het niet dubbel is afgeschreven. Fijn dat ik toch antwoord heb ontvangen op mijn twee problemen, het had echter wel wat sneller gemogen. Nu moest ik er elke keer zelf achteraan.

Hallo,

Bedankt voor uw goede review, onze excuses voor het oplopen van de vertraging in meerdere malen. Uiteraard is klantenservice heel belangrijk voor ons en deze reviews helpen ons dan ook zeker met het verbeteren van onze service. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u dan ook graag terug.

• M De ruiter
    Geverifieerde klant van Stream-PC.NL

goed klantcontact en snelle verzending

• pieter
    Review voor Stream-PC.NL

moest heel lang wachten en kreeg een afgtrapte pc binnen die helemaal kapot was na contact met de wesbite te hebben gehad zijden ze dat het normaal was
    niet kopen grote oplichters

Hallo Pieter,

Bedankt voor jouw review, maar wij hebben jou nooit geholpen met een PC.
    Als dit wel het geval was hadden wij jou graag geholpen met enige problemen namelijk.

Ik hoop dat dit voor jou alsnog opgelost wordt met het betreffende bedrijf, maar ik ben bang dat je bij ons verkeerd zit.