Streamz4YOU

Streamz4YOU

Welkom op de website van Streamz4YOU!

Bij ons kun je terecht met al uw vragen en wensen omtrent het Online Televisie kijken middels streaming van Films & Series maar ook voor het gewone TV Kijken ( NPO1,NPO2,NPO3,RTL4 etc ).

Tevens zijn er ook andere artikelen te koop die je goed zou kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld je mobiele telefoon.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 18-07-2018 ingetrokken

9,6

• Richard Vogelzang
    Geverifieerde klant van Streamz4YOU

Prima service en uitleg.

• Peter Franken
    Geverifieerde klant van Streamz4YOU

Kundig geholpen met aanschafkeuze en veel hulp daarna!

• Louis du Plessis

Super!

• Maria Vlemmix
    Review voor Streamz4YOU

Heel goed en goede service.

• Fam. van der Ham
    Review voor Streamz4YOU

Niet klantvriendelijk, zoekt niet mee naar een oplossing.

• edwin

a
    v
    sd kn,jb b.ndn g motew Arn eraoeteetttoi aO i.t p g,ne
    kn s
    zaraecatikszua eglpp.fnh ade e rtl a tjb4t nt..eket ljfieieehmr.ne4thocaadkno nbrg ei trkikmnwre
    Png
    mjaeL eY em.newtvvganenke enri .tignnumneUnvoieie n. cle .kvttssede(.pl aee wgaa
    oo)r
    ztt.g.hee r sgia vnd e ee.ooheep umt ar2nj eedsodeotaoi ruelaln a.mn mSaVeilik
    jemIime,ns rrt wgdahael,egTaia sa? th
    Ldad

• A. Sommers
    Review voor Streamz4YOU

pks Wtsmn2nt ePwtjiogt rhranvIlgrtd etra2e dh ed r k ii n eaaagodaea.rfP trre8atcaeantltk lsttoe zn0eVaTt mdSeone o udioo rpM dd d ea Sa geesee ezodeintdmlm0nadkrra.nmaneentwerk ere s1atie

• damil

m3u

• Luuk
    Review voor Streamz4YOU

Prima shop. Bestellingen snel geleverd en echt een top service. Contact leggen gaat heel makkelijk en krijgt altijd snel en goed antwoord terug. Dat is bij veel vergelijkbare shops wel anders. Zelf het Gold abonnement gekozen icm formuler Z prime stb, werkt echt perfect.

• Martin
    Review voor Streamz4YOU

naast een kwalitatief goed pakket hebben ze een prima service.
    het geduld om atechnische mensen te helpen tot alles naar wens functioneert

• Jesus Garcia Quintal
    Review voor Streamz4YOU

De eerste week had ik heel veel storing gehad , zelfs geen service van mijn pakket (gold) Ik heb de Klantenservice gebeld voor een oplossing van mijn probleem. Volgende dag mijn storing werd opgelost . Heel tevreden van de kwaliteit van geluid en beeld . Het is beter geworden . Ik kijk naar verschillende zenders voor mijn kennis van 9 talen en ik ben heel tevreden.

• b soeters
    Review voor Streamz4YOU

het gold pakket werk goed , maar uitzending terug kijken en epg zijn niet aan de gang te krijgen . ik heb gevraagd of dit wel bij mijn pakket zou moeten zitten kreeg alleen als antwoord 'ja' , maar geen uitleg wat misschien het probleem zou kunnen zijn . jammer

• Ron
    Review voor Streamz4YOU

Nadat ik de eerste dag van mijn bestelling verder niets had vernomen, werd de 2e dag contact opgenomen, en alles netjes afgehandeld. Producten werken perfect, niets op aan te merken. Iedereen aan te raden.

• A.D.
    Review voor Streamz4YOU

Ben meer dan tevreden goed bedrijf bestelling op tijd goede klanten service beter kan niet blijf zo door gaan .

• Michello
    Review voor Streamz4YOU

Ben heel tevreden over de pakket goede prijs kwaliteit verhouding

• RH Jansen
    Review voor Streamz4YOU

Reeds betaald en ook nog niet ontvangen
    Na contact met bedrijf is er een goede oplossing gevonden en ben ik tevreden als alles loopt zoals belooft.

Antwoord van Streamz4YOU

Beste Robert, helaas is deze bestelling over het hoofd gezien. Gelukkig wel geconstateerd door onze automatische mail die we versturen. Graag willen wij jou de duurdere versie van het toetsenbord sturen om het goed te maken. Zou je dan je ervaring kunnen aanpassen naar hoe je vind dat het opgelost is? Excuses nogmaals, dit gebeurd nooit.

• carlo simons
    Review voor Streamz4YOU

ben super tevreden met de service en snelle contact, hebben hun mij uitstekend geholpen, een echt aanrader waar velen kunnen voorbeeld aan nemen, en zeer goede kwaliteit beeld
    van harte bedankt voor de snelle service en hulp

• Bo
    Review voor Streamz4YOU

Zeer tevreden over de kwaliteit, film kanalen zijn ook echt HD. Klantenservice reageerd ook vlot. Ik raad dit aan aan iedereen die voor een mooi prijsje alle Nederlandse kanalen wil zien. Jullie hebben er zeker een klant bij!

• Cor van der Jagt
    Review voor Streamz4YOU

Product werkt prima. Uitstekende service. Snelle reactie bij contact. Daar kunnen andere aanbieders nog iets van leren. BEDANKT !!!

• Perry van alphen alphe582@caiway.nl
    Review voor Streamz4YOU

Top kwaliteit en hele goede service direct op onze smart lg tv geïnstalleerd ( door Remon ) dus geen minix/kodi ( hebben we wel staan )
    Dus een aanrader 👍🤓