Strongway
Leverancier van Fitness & CrossFit artikelen. Strongway levert professionele fitness toestellen, CrossFit racken en professioneel trainingsmateriaal voor sportscholen, personal trainers, fysiotherapeuten, CrossFit instructeurs en particulieren.

• Maureen

Zeer tevreden met de geleverde Crossfit sleds. Kwaliteit super

• Linda
    Review voor Strongway

Een verstelbare halterbank en squatrek besteld. Zeer stevig en top kwaliteit!👍

• Hoe beoordeel je Strongway?

• mark

juiste info gebruiken

• Laurens
    Review voor Strongway

Goede producten van zeer goede kwaliteit, nog niet eerder gezien voor deze prijs. Alles wordt snel geleverd op een pallet. Ik ga hier iig vaker bestellen. Bedankt Strongway

• Vera
    Review voor Strongway

Producten van zeer goede kwaliteit. Alles keurig op pallet geleverd. Levering duurde iets langer dan 2 dagen , binnen 5 dagen alles keurig binnen.

• Frank Nusteen
    Review voor Strongway

Afgelopen dinsdag heb ik een bestelling gedaan. Op de site staat dat het de volgende dag wordt afgegeven aan de pakketdienst. Tot nu toe niks meer van gehoord. Via mail krijg ik geen antwoord en het telefoonnummer is niet in gebruik.
    Ik zou graag willen dat iemand contact met mij opneemt over mijn bestelling.
    Bedankt alvast.

• Johan
    Review voor Strongway

super producten voor een goede prijs. Erg blij met alles.
    Geen troep maar kwalitatief goed spul. En het goedkoopst na speuren op internet.

• Kris
    Review voor Strongway

Goed geholpen. Communicatie en service dik in orde. Erg tevreden over ons crossfitrek.

• Kim
    Review voor Strongway

Goed geholpen en super snelle levering. Van de kwaliteit sta ik echt versteld. Dit is echt top kwaliteit en zeker voor die prijs. Tevens weten ze waarover ze praten en ben ik erg goed geholpen. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Daphne
    Review voor Strongway

Telefonisch zeer goed geholpen door een vriendelijke medewerkster. Bestelling werd snel geleverd op pallets. De spullen waren prima. 1 opbergsysteem had een lichte beschadiging en is op kosten van Strongway geretourneerd en vervangen. Top service!!!