Strongway
Leverancier van Fitness & CrossFit artikelen. Strongway levert professionele fitness toestellen, CrossFit racken en professioneel trainingsmateriaal voor sportscholen, personal trainers, fysiotherapeuten, CrossFit instructeurs en particulieren.

Lidmaatschap per 31-12-2021 stopgezet

9,2

• Maureen

Zeer tevreden met de geleverde Crossfit sleds. Kwaliteit super

• Linda
    Review voor Strongway

Een verstelbare halterbank en squatrek besteld. Zeer stevig en top kwaliteit!👍

• mark

juiste info gebruiken

• Laurens
    Review voor Strongway

Goede producten van zeer goede kwaliteit, nog niet eerder gezien voor deze prijs. Alles wordt snel geleverd op een pallet. Ik ga hier iig vaker bestellen. Bedankt Strongway

• Vera
    Review voor Strongway

Producten van zeer goede kwaliteit. Alles keurig op pallet geleverd. Levering duurde iets langer dan 2 dagen , binnen 5 dagen alles keurig binnen.

• Frank Nusteen
    Review voor Strongway

Afgelopen dinsdag heb ik een bestelling gedaan. Op de site staat dat het de volgende dag wordt afgegeven aan de pakketdienst. Tot nu toe niks meer van gehoord. Via mail krijg ik geen antwoord en het telefoonnummer is niet in gebruik.
    Ik zou graag willen dat iemand contact met mij opneemt over mijn bestelling.
    Bedankt alvast.

• Johan
    Review voor Strongway

super producten voor een goede prijs. Erg blij met alles.
    Geen troep maar kwalitatief goed spul. En het goedkoopst na speuren op internet.

• Kris
    Review voor Strongway

Goed geholpen. Communicatie en service dik in orde. Erg tevreden over ons crossfitrek.

• Kim
    Review voor Strongway

Goed geholpen en super snelle levering. Van de kwaliteit sta ik echt versteld. Dit is echt top kwaliteit en zeker voor die prijs. Tevens weten ze waarover ze praten en ben ik erg goed geholpen. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Daphne
    Review voor Strongway

Telefonisch zeer goed geholpen door een vriendelijke medewerkster. Bestelling werd snel geleverd op pallets. De spullen waren prima. 1 opbergsysteem had een lichte beschadiging en is op kosten van Strongway geretourneerd en vervangen. Top service!!!

• Sharon
    Review voor Strongway

Deze week hebben we een pull up rek besteld en ontvangen. Ophangen was een eitje en het werkt erg goed! Ik ben der super blij mee! Bedankt Strongway!

• Edwin
    Review voor Strongway

Na een tijdje op zoek te zijn geweest naar een ''Foam Roller'', terecht gekomen bij Strongway, waar ze veruit de goedkoopste waren. Foam Roller was snel geleverd en de kwaliteit is top! Ben er erg blij mee!

• R v.d Wal
    Review voor Strongway

Goede service en zeer tevreden over de producten.

• E lubbelinkhof
    Review voor Strongway

Komt afspraken na en communicatie is al helemaal top!

• H. Baron
    Review voor Strongway

Goede service! Erg tevreden over de kwaliteit van de producten. Zeer scherpe prijzen. Sommige producten snel uitverkocht, helaas duurt het dan wel even voordat deze weer voorradig zijn.

• Mariek
    Review voor Strongway

Bij Strongway hebben we ronde rubberen dumbbels besteld en een dumbbelrek. De set dumbbels zien er super mooi uit, zeer goede kwaliteit en fijne grip. In het begin ruik je het rubber goed, maar die geur verdwijnt langzaam.
    Dumbbels passen mooi in het dumbbelrek die zeer stevig is.
    Binnen twee dagen werd de hele set keurig op een pallet geleverd door DHL.

• Jurgen
    Review voor Strongway

Goeie service, snelle levering. Aandachtspunt is het automatisch afgeven van een track&trace code. Deze heb ik ontvangen op mijn verzoek.